Прем’єри «Тижня актуальної п’єси»27 февраля 2012

В березні 2012 року в Києві відбудуться три прем’єри за сучасними українськими п’ єсами-переможницями Міжнародного драматургічного фестивалю «Тиждень актуальної п’єси». Постановки здійсненні київським центром «Текст» в партнерстві з Інститутом Гете та Центру ім. Вс. Мейерхольда (Херсон) за підтримки Фонду Рената Ахметова «І3». Перші покази вистав відбулися на фестивалі режисерських та драматургічних дебютів у Херсоні «Литий/Фєвраль» з 18 по 22 лютого.

Нагадаємо, що Другий міжнародний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» завершився обранням трьох текстів, яким було надана можливість сценічного втілення та фінансування в рамках гранту Фонду Рената Ахметова «І3». Ними стали п’єси з першого та другого «Тижня»: «Три Ніцше» Тетяни Кіценко, «Буна» Віри Маковій і«Вбити підара» Євгена Марковського.

2 березня відбудеться он-лайн прес-конференція з представниками центру «Текст», присвячена прем’єрам та діяльності молодого театрального утворення, що ставить собі за мету говорити про сучасну українську дійсність, не оминати гострих кутів, знаходячи нові форми презентації сучасних текстів, певного способу акторського існування, режисерського мислення.

9 березня на театральній сцені Гете Інституту за адресою вул. Волоська 12/4 (4 поверх). відбудеться прем’єра вистави «Буна. Уламки за п єсою Віри Маковій в постановці Аркадія Непиталюка. В спектаклі грають київські актори Людмила Шпітальова, Наталя Денисенко, Костянтин Данилюк, Євген Кир’ян, Олена Гомон та сама авторка п’єси. Актори не перевтілюються у персонажів в традиційному сенсі, а постають перед глядачами людьми, які разом з автором розповідають історію. Історію виживання маленьких людей сучасного українського села. Композитор — Роман Черенов, художник — Марія Шуб.

Вхід: вільний, по запису

24 березня Центр «Текст» презентує увазі Київської публіки один з найскандальніших текстів сучасної української драматургії «Вбити підара» херсонського драматурга Євгена Марковського, режисер Андрій Май. Спектакль пройде не в традиційному театральному приміщенні, а в банному комплексі (адресу буде оголошено пізніше). Розповідь ведеться від імені героя, гомофобна відвертість якого, та найвища міра вузькодумства демонструє глядачам саме явище «обмеженості». Ця п’єса не лише талановито і жорстко написана з точки зору літератури, вона має терапевтичний вплив, діє як «щеплення» від жорстокості. В режисурі Андрія Май текст набув ще більшої гостроти, це не просто вистава, а вистава-діагноз обмеженої ментальності пересічного громадянина. У спектаклі грає київський актор Алєкс, художник — Малахов, у виставі звучить ноктюрн Клода Дебюссі. Дійство триває 40 хвилин, наступні півтори години глядачі вистави, яка відбуватиметься в справжній сауні, зможуть зняти емоційне напруження після спектаклю попарившись. З собою треба мати купальні костюми, капці та банні рушники.

Вхід: білети 100 грн. Кількість місць обмежена.

Іронічну інтелектуальну п’єсу Тетяни Кіценко «Три Ніцше» у постановці молодого режисера Олександра Фоменко глядачі зможуть побачити в театрі «Сузір’я» в квітні. Перший показ цього спектаклю відбувся в Херсоні на фестивалі «Лютий/Фєвраль». В п’єсі в сюрреалістичній манері переплітаються три історії людей одержимих ідеями Фрідріха Ніцше: актора, що грає Ніцше, водія трамвая, що вирішує прочитати всю спадщину філософа і власне самого Ніцше. Фрідріх Ніцше збожеволів в кінці життя, існує легенда, за якою всі необережні, що надмір захоплюються його творчістю теж закінчують у божевільні.

Акредитація на всі вистави обов’язкова і відбувається лише на основі анонсу чи письмового завірення від видання про те, що воно опублікує огляд журналіста після вистави.

Кількість місць обмежена. З приводу придбання квитків звертатися: t_skribka@yahoo.com

З пресою працює продюсер центру «Текст» Тетяна Скрипка: 0509682406


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?