|
Школа театру Андрія Мостренка27 февраля 2012
Автопортрет
Коли батько вийшов на пенсію, захотілося поїхати з північної Прибалтики туди, де тепло: переїхали у Миколаївську область, там лиман, море поряд… Тоді, власне, все і почалося. У Миколаєві я вступив до училища культури на режисера масових дійств та заходів, рік провчився на стаціонарі. На конкурсі імені Т.Шевченка (одна дівчинка попросила мене зробити з нею невеликий уривок) отримав першу премію, хоча тільки допомагав партнерці. Наступного дня до нас в училище прямо на пару зайшов заслужений артист України Олександр Іванович Кравченко, який взяв мене із собою і привів до директора Українського театру драми та музичної комедії зі словами: «Ось, знайшов для вас хлопця, забирайте! „Мене спитали: „Потрібно щось показати, ти готовий? — Так. Я почитав, заспівав, станцював… І директор сказав мені: „Доведеться вам, юначе, переходити на заочне відділення — ви прийняті. Було шалене бажання працювати! Я був присутній на всіх репетиціях без винятку. Напам’ять вивчив репертуар, знав усі ролі, виходи, танці, пісні, весь музичний матеріал. Протягом трьох років увесь свій час я проводив в театрі, мене навіть режисери почали виганяти з репетицій. А згодом В.В. Бегма ставив виставу «Анжеліка та чорний дракон». І трапилось так, що один з артистів захворів, і ніким було його замінити. Я ж прекрасно знав його роль: станцював і заспівав всі партії. Після цього Бегма сказав мені: «Отаких, як ти, ще Три роки в мене не було великих ролей — лише епізоди. Однак на факультативі молодого артиста я брав участь у постановці невеликих уривків із п’єс, паралельно займався танцями, рік був у балеті, вивчився також вокалу. На четвертому році роботи я отримав розподіл на головну роль у виставі одеського режисера В.В. Туманова «За двома зайцями». Згодом було багато ролей в опереті: Бонні у «Сільві», Фальк у «Летючій миші, Бонді у „Герцогині з Чикаго», Тоні, а пізніше Пелікан у „Містері Ікс. З віковими ролями в мене була особлива дружба. У драматичних спектаклях грав Дон Жуана, Ксанфа в «Езопі» — це був молодіжний проект. Далі театр взявся за опери, і я співав партію батька в «Катерині», партію Карася в «Запорожці за Дунаєм», також працював з київськими режисерами. Завдяки Андрію Білоусу прийшло усвідомлення, що треба перейти в драму. В нашому театрі Андрій Білоус ставив «Безталанну», де я грав Гната. Саме він порадив мені подивитись вистави в інших містах, розширити світогляд. Три з половиною роки тому, взимку, я приїхав до Києва, побачив на Лівому березі «Небезпечні зв’язки» Білоуса, «26 кімнат» та «Анну Кареніну» Е.М. Митницького. Але я навіть у перспективі не розглядав цей театр, здавалося, потрапити туди було неможливо… Виникло велике бажання працювати в Києві, але я не знав, в який театр іти прослуховуватись, як пробуватись… Якось ми з Андрієм Білоусом стояли зранку у фойє, і до нас підійшов Едуард Маркович Митницький. Мене представили як молодого артиста з Миколаєва, котрий шукає роботу, на що Едуард Маркович запитав: «А чому не до нас? Ви можете показати щось через тиждень, але тільки з партнеркою?» Ми показали уривок з «Безталанної» і з «Моєї прекрасної леді», після чого мене запросили до кабінету директора, і Едуард Маркович сказав: «Скажи спасибі партнерці, ти в нас працюєш з наступного сезону. Які ролі ви вважаєте найближчими для себе? Я не можу сказати, яку роль я люблю більше. Близькою була роль Гната в «Безталанній» — цікаво було шукати в собі глибини образу, його тривогу, роздвоєність, переживання… Чи потрібен вам режисер? Портрет на розі поглядів:Партнерка по виставі МТМ «Сузір’я»«Депо Північне» Анна Кузіна: Дмитро Гаврилов, партнер по виставі «Депо Північне»: «Андрій — рідкісна людина. В нього свої особливі погляди на життя, відносини з людьми. Він перебуває у постійному пошуку себе. І цей постійний пошук народжує в ньому якусь загадку, котру неодмінно хочеться розгадати. Він — незакомплексований романтик. Дарія Малікова, керівник літературної частини Театру драми і комедії: «Актори такого плану, як Андрій Мостренко — знахідка для Олександр Кобзар, актор Театру драми і комедії: «Він закохав у себе весь театр, те, що Андрій зараз може робити на сцені, вражає. На репетиціях він швидко включається, має в собі найцінніше і найважливіше, що може бути у актора, — ігрову структуру. Він володіє цим, хоча ніде не навчався, і його школа — це школа театру. Андрій в моєму розумінні — герой, герой яких мало, людина, що прийшла з вулиці в театр без освіти і почала все опановувати самотужки. Він дійшов певних висот в Миколаєві, отримав звання, та не побоявся ризикнути — переїхати до столиці і все почати спочатку. Насправді в його віці це дуже серйозно. Він зараз у розквіті і як актор, і як особистість. |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке