Руслана Хазіпова12 ноября 2007

Підготувала текст Марися Нікітюк
Фотографувала Ольга Закревська

Я спостерігала якось в психлікарні за хворими, їх світ зовсім не схожий на наш, і я би хотіла перевірити чи змогла би я таке передати.

Акторка театру ДАХ. Народилася у місті Кривий Ріг. Шкільний лідер і забіячка, за світовідчуттям. Українська відьма: зваблива й містична. Закінчила Національний університет театру кіно і телебачення імені Карпенка-Карого (2003–2007). Своїм за духом містом вважає Лондон. Їй близька італійська пристрасність, і ворожий звичайний побут. Руслана тікає від рутинності в обійми містики і слави

Руслана Хазіпова Руслана Хазіпова

Про себе:

В школі я займалася публічною діяльністю, ведучою була в Палацах культур, закриттях-відкриттях заходів. Взагалі лідером і заводілой була. Завжди було лінь це робити, але мене забирали зі школи, всі знали де я, що я роблю, відмічали мене. І в дев’ятому класі я визначилася, що маю бути в театральній сфері, а до цього я дуже хотіла бути хірургом. У мене екстремальний батько і він іноді приходив з порізаними пальцями, і я йому з 11 років це все зашивала. Тож вирішивши, що театр — це моє, я поїхала в Дніпропетровськ вступати в театральний коледж, але поїхала в кінці липня (у мене там знайомий був, думала ще й погуляти). Репертуар звісно не готувала, приїхала туди — а іспити всі завершилися. Ну і грець з ним — ні, так ні. На відбірковий тур в Карпенка-Карого мене готувала одна баришня-режисер з місцевого палацу культури. Я вступила. Потім привели Троїцького, особисто у мене було враження, що це дивний бородатий волохатий дядько, який хоче, щоб ми там з первака пішли робити на 20 хвилин моно спектаклі. Для мене це взагалі був завал, я про театр нічого не чула, та й була в ньому кілька разів, в місцевому криворізькому, де мені дико не сподобалося.

Від хірургії у мене було багато вражень, я взагалі вразлива така дівчинка. Мені подобалося людей зашивати, лікувати, приносити їм здоров’я, якось їх збагачувати, бо це все одно, я так вважаю, професія духовна. На сцені хірургія теж є, коли я глядачам щось дарую зі сцени, — все ж для них, — приводжу в свідомість їх душі. Це і є для мене театр.

Руслана бешкитлива відьмочка Руслана бешкитлива відьмочка

Якщо я чогось не переживала, то тоді вже починається уявлення того, як би це могло бути, спрацьовує інстинкт. Ось наприклад в Макбеті, я ж насправді ніколи не проводила ніяких ритуалів, не знаю як це робиться, з якою енергією, але приблизно уявляла собі, і звісно висловлюю це на сцені. А коли люди ходять і говорять ти взагалі думаєш, що ти робиш, тебе ж надовго не вистачить. Я кажу «Рєбята, якби я замислювалася 95 разів що я роблю, то мене, мабуть, би вже не було», спрацьовує інстинкт.

Дуже люблю відьму в Макбеті. Відьмацького в мені багато, я цим не займаюсь, але інстинктивно відчуваю, що це є в мені. Відчуваю в собі містику, все що переходить за межі людського існування, звичної енергетики це все моє, я цим цікавлюсь, але ж знову таки підкреслюю, не займаюсь. І до життя ставлюся містично. Це мій образ відьми. Я би хотіла зіграти п єсу Сари Кейн «Психоз 48» … так я би хотіла там зіграти. Ось такі складно психологічні ролі, там де треба не зобразити, а пережити стан людини психічно неврівноваженої. Я спостерігала якось в психлікарні за хворими, і їх світ зовсім не схожий на наш, і я би хотіла перевірити чи змогла би я таке передати. Мені це цікаво в плані роботи над роллю, хотілося б внести собі таке в репертуар.

«Відьмацького в мені багато, я цим не займаюсь, але інстинктивно відчуваю, що це в мені є» «Відьмацького в мені багато, я цим не займаюсь, але інстинктивно відчуваю, що це в мені є»

Я ношу багато прикрас, бачиш? Це етно прикраси, без них я не виходжу, мені подобається те, що зроблено своїми руками. Я сама в’яжу, і розумію, що коли в’яжу, то сотні моїх мікро думок потрапляють в цей гачок і передаються в руку, а звідти в речі. Я ставлюсь до таких речей, як до дітей своїх, нікому не дарувала, але були замовлення.

Я живу сьогоднішнім днем і іншого для мене не існує. Я не розумію, як можна жити майбутнім і, тим паче, минулим. Ніколи не загадую, не заплановую, насолоджуюсь кожною хвилиною. Я не знаю яким буде завтрашній день.

Відьма в «Макбеті», Холера в «Декамероні» — Руся дика і нестримна Відьма в «Макбеті», Холера в «Декамероні» — Руся дика і нестримна
«Я живу сьогоднішнім днем і іншого для мене не існує» «Я живу сьогоднішнім днем і іншого для мене не існує»


Другие статьи из этого раздела
  • Виталий Салий. Ярче солнца

    Виталий Салий — раскрепощенный, светлый, обаятельный актер Театра на Левом берегу Днепра. Его рыжей улыбке, бесхитростной и по-детски простодушной, нельзя не ответить. В позитивных ролях («Чонкин», «Последний герой», «Будьте как дома») он — добр, ребячлив и светится, как самое настоящее солнце. Играя плохих парней, Виталий Салий достает своего нервного, дерзкого, истеричного, резкого двойника, который тоже чрезвычайно обаятелен, хоть и со знаком минус.
  • Школа театру Андрія Мостренка

    Я ніколи не думав про те, що моє майбутнє буде пов’язане з акторством. Хіба що у дитинстві мріяв бути клоуном, але то були дитячі фантазії… Хотів стати військовим… Був у армії: тричі стрибав з парашутом для того, щоб взяли в десант, але не склалося, і напевно, слава Богу. Півтора роки прослужив у Німеччині, а повернувшись на батьківщину, у Таллін, пішов на завод слюсарем
  • Портреты актеров Кабуки: Очерк о театре Кабуки и японской живописи Укие-э

    Благодаря уникальной трехсотлетней изоляции Японии от внешнего мира в период правления сегуната Токугавы — период Эдо, формы и жанры искусств смогли сохраниться в своем изначальном виде, не претерпев никаких влияний извне. И аристократический театр Ноо, и низкий театральный жанр комедии Кеген, и некогда демократический театр Кабуки, и кукольный театр Дзерури (позже более известный как Бунрако) — все эти и другие на сегодняшний день традиционные театры Японии сохранили свою первозданную манеру исполнения.
  • «ЁЛКИ — 7»

    «Ёлки» в театре — это длительная пауза в репертуаре, которая начинается в День Святого Николая и длится вплоть до Старого Нового года. В это время театральные залы заполняются детской аудиторией, а сцены — Пиратами, Змеями Горынычами, Шоколадными Сырками и прочими персонажами. Для каждого актера «Елки» — это свой «праздник»: возможность пообщаться с детьми, заработать немного денег или сыграть неожиданный юмористический экспромт, пользуясь тем, что дети не искушены во взрослых шутках.
  • Ольга Лукьяненко

    «Не у многих людей есть возможность пожить во все времена. Театр — это возможность быть другой, проживать разные жизни, я могу быть какой угодно и по нескольку раз переживать на сцене какие-то счастливые моменты, которые в жизни пробую повторить, но почему-то не получается».

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?