|
Юродивий Кармен12 ноября 2007Текст: Марисі Нікітюк Український режисер Сергій Швидкий створив Тандем Світло в залі ще не гасне, чорну порожню сцену пронизують прожектори, і заповнюють звуки потягу. За задумом режисера глядачі не просто спостерігають його імпровізації на тему «Кармен», а їдуть у потязі. А під час зупинок спостерігають візуалізовану розповідь блазня. Адже з нього спектакль і починається. Під розвеселий мотивчик на сцені з’являється в клоунському костюмі Кирило Бін він показує канонічні фокуси з вервечками й хустинками, і змушує іграшкову плюшеву овечку долати перешкоди. У блазня з собою велика чорна валіза. Відкривши її, він вивільнив шмат опери «Кармен» Бізе. Клоун розкидає по сцені костюми головних персонажів любовної трагедії, знайдені в валізі. Приміряючи їх, він розпочинає буфонаду на одну персону. В чорному густому мороці, вихоплений слабким світлом прожектора, наче інфернальньне видіння і провісник смерті з’являється Доля, персонаж з балету «Кармен». Підкреслений пафос кострубатих балетних па ― іронічний і смішний. Потім на сцені з’являється Вихід Кармен неперевершений. Зі спокусниці одна за одною, наче ненароком, спадають хустки. Вона кидає їх в зал, даючи шанс чоловікам підняти хустку і наблизитись до рокової фламандської роми. Виступ циганки супроводжується арією Марії Калас з однойменної опери. Блазнюючи над трагічним пафосом літературної та оперної Кармен, Швидкий створює свого Кармен, Далі балетну розповідь перебирає Сергій Швидкий запропонував легку комічну імпровізацію на тему «Кармен», іронічно обігравши назву: всі перебувають у полоні рокового Кармен, але і циганка за новелою опинилась в полоні нав’язливого кохання, що і призвело до трагічного фіналу. Від |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке