Тиждень актуальної п’єси18 октября 2011

Другий міжнародний фестиваль сучасної драматургії

22–30 жовтня 2011 року

Програма заходів

Події фестивалю проходитимуть на сценах театрів-партнерів: Київського академічного Молодого театру, Центра сучасних мистецтв «ДАХ», Київського академічного театру на лівому березі Дніпра, Театру «Відкритий погляд» тощо. Також, в рамках фестивалю «Тиждень актуальної п’єси» у Черкаському обласному музично-драматичному театрі імені Т.Г.Шевченка відбудеться прем’єра документальної вистави про Черкаси — «Місто на Ч.» Проект ініційовано театром під керівництвом Володимира Осипова та незалежним центром ТЕКСТ (Наталія Ворожбит, Андрій Май, Марися Нікітюк).


22 жовтня, Київ

Молодий театр (вул. Прорізна, 17)

14:00 Відкриття Другого міжнародного фестивалю сучасної драматургії «Тиждень актуальної п’єси»

14:20 Сценічна читка: Володимир Снєгурченко «За склом» (реж. Олександр Биков)

16:00 Сценічна читка: Бачо Квиртія «Від заходу до сходу»

17:00 Сценічна читка: Наталя Доляк «Гостарбайтерский сезон» (реж. Лариса Семирозуменко)

18:30 Сценічна читка: Павло Павлов «Три монологи» (реж. Богдан Логвиновський)

19:30 Лекція: Сучасний польський театр. Тенденції розвитку (Марися Нікітюк)

21:00 Сценічна читка: Тадеуш Слободзянек «Наш клас» (реж. Андрій Іванюк)

23 жовтня, Київ

Молодий театр (вул. Прорізна, 17)

14:00 Сценічна читка: Маріам Агамян «Палач», «3:3: 6» (реж. Ксенія Кожух)

14:30 Сценічна читка: Єва Бойко «Заповіт» (реж. Микола Бабин)

15:30 Сценічна читка: Тамара Бартая «Іграшковий пістолет» (реж. Юлія Маслак)

17:30 Сценічна читка: Євген Марковский Cuntsuffering (реж. Аркадій Непиталюк)

19:00 Майстер-клас Вячеслава Дурнєнкова (модератори Марися Нікітюк і Наталя Ворожбит)

20:30 Сценічна читка: Вячеслав Дурнєнков «Сєвєр» (реж. Михайло Кукуюк)

24 жовтня, Київ

Театр драми і комедії на лівому березі Дніпра (Броварський проспект, 25)

17:00 Лекція: Cучасна сербська драматургія (Ольга Мацюпа)

18:00 Сценічна читка: Майя Пелевич «Апельсинова шкіра» (реж. Андрій Май)

19:30 Сценічна читка: Катерина Бабкіна «Час комах» (реж. Олександр Фоменко)

20:30 Сценічна читка: Олег Тєлятнік «Думки в голос» (реж. Аня Сімсон)

21:30 Сценічна читка: Вадим Леванов «П’єса про корів»

25 жовтня, Київ

ЦСМ «ДАХ» (вул. Велика Василькiвська (Червоноармiйська), 136)

16:00 Зустріч із драматургом: Наталя Ворожбит, «Документальний театр»

18:00 Сценічна читка: Ніна Беленицька «Я помер в минулому році» (реж. Олександр Фоменко)

19:00 Сценічна читка: Тетяна Кіценко «Три Ніцше» (реж. Гліб Іванов)

20:30 Сценічна читка: Наталя Ворожбит «Вій. Докудрама» (реж. Владислав Троїцький)

26 жовтня, Київ

ЦСМ «ДАХ» (вул. Велика Василькiвська (Червоноармiйська), 136)

18:00 Сценічна читка: Наталя Лютенко (за мотивами творів Сашка Ушкалова) «Панда» (реж. Олександра Правосуд)

19:30 Сценічна читка: Лаша Бугадзе «Політична п’єса»

21:00 Сценічна читка: Марися Нікітюк «Дачі» (реж. Сергій Проскурня)

27 жовтня Київ

Театр «Відкритий погляд» (вул. Іллінська 9, Києво-Могилянська академія)

13:00 Майстер-клас з драматургом та театральним діячем Єленою Грєміною

16:00 Зустріч із драматугром: Міхал Вальчак (Польща)

18:00 Сценічна читка: Остап Соколюк «Страх і любов» (реж. Наталія Парубчишина)

19:00 Сценічна читка: Інна Завгородня «Вояки» (реж. Ксенія Кожухова)

20:00 Сценічна читка: Сашко Брама «Свиняча печінка» (реж. Стас Жирков)

21:00 Сценічна читка: Міхал Вальчак «Пісочниця» (реж. Вікторія Філончук)

28 жовтня, Київ

Театр «Відкритий погляд» (вул. Іллінська 9, Києво-Могилянська академія)

13:00 Лекція: Басса Джанікашвілі «Грузинський новий театр»

16:00 Майстер-клас: Михайло Угаров (КНУТКі Т: Хрещатик, 52)

17:00 Майстер-клас: Максим Курочкін (КНУТКі Т: Хрещатик, 52)

18:00 Сценічна читка: Костянтин Соловєнко «Екстреміст» (авторська читка)

19:30 Сценічна читка: Ден Гуменний «Село. Еволюція», «Надія»

20:30 Сценічна читка: Павло Арьє «Людина в підвішеному стані»

29 жовтня, Черкаси

Черкаський обласний академічний музично-драматичний театр ім. Тараса Шевченка

Прем’єра вистави «Місто на Ч»

15:00 Виїзд з Києва від філармонії автобусом. Виїзд відбувається безкоштовно, але акредитація для глядачів, преси, та інших бажаючих обов язкова: T_skribka@yahoo.com, 050 9682406, Тетяна Скрипка

18:30 «Місто на Ч». Перша українська документальна вистава про місто. Драматургічна група: Наталя Ворожбит, Марися Нікитюк, Микола Гоманюк, Олексій Гвоздик, Андрій Май, Євген Марковський

22:00 Від’їзд до Києва

30 жовтня Київ

Кав’ ярня-книгарня «Бабуїн» (вул. С.Петлюри (колишня Комінтерна), 10)

12:00 Сценічна читка: Басса Джанікашвілі «Ігри у війнушки» (реж. Анастасія Осмоловська)

13:00 Сценічна читка: Дорота Масловська «Між нами все гаразд» (реж. Сергій Проскурня)

15:00 Сценічна читка: Ольга Стрижак «Поки сонце сяде (Марина)»

16:00 Сценічна читка: Віра Маковій «Бунна» (реж. Олена Роман-Шумейко)

17:30 Зустріч Михайла Угарова з драматургами та режисерами

19:00 Закриття Другого міжнародного фестивалю сучасної драматургії «Тиждень актуальної п’єси» та підбиття підсумків конкурсу сценічних читок

Всі подій фестивалю «Тиждень актуальної п’єси» є безкоштовними і відкритими для загалу.

Організаторами Фестивалю є незалежний центр «ТЕКСТ» в партнерстві з Херсонським центром ім. В. Меєрхольда, Київським академічним Молодим театром, Центром сучасного мистецтва «ДАХ,» Київським академічним театром на лівому березі Дніпра, Театром «Відкритий погляд», театральним центром «Пасіка», «Польським інститутом» у місті Києві.


Проект здійснено за підтримки програми і3 Фонду Ріната Ахметова «Розвиток України»

Інформаційна підтримка: Телеканал ICTV, ТРК «Культура», журнал ART UKRAINE, «Кореспондент», Радіо Свобода, Радіо Ера, інтернет-портал «Наш Київ», Український Театральний Портал






Другие статьи из этого раздела
  • Театровед: «Многие и не знают, что есть такая профессия»

    Кандидат искусствоведения Яна Партола о рисках и перспективах театральной критики в Украине
  • Львівський театр ім. Леся Курбаса. Володимир Кучинський: пряма мова

    Театр Курбаса з’явився в карнавальний час, у постмодерні 80-ті, з притаманною їм енергією руйнації. Це було напередодні кінця радянської епохи, коли країна розвалювалася, а ті хто її розвалювали були наділені шаленою енергією руйнацією. З цієї енергії наші вистави були неймовірно азартними, вибудованими на імпровізації, на шаленому драйві. Ми були молодими максималістами.Радянське керівництво спробувало нам завадити відкритися, але оскільки нічого антирадянського ми не робили, то по суті влада лише створила нам неабияку рекламу
  • Эдуард Митницкий: «…строить из последних сил, из последних надежд, из последней мечты»

    Эдуард Митницкий — не часть эпохи, а сама эпоха — советского и украинского театра. Он работает в театре более полувека, поставил огромное число спектаклей-событий в Киеве и за рубежом, был свидетелем легендарных спектаклей Товстоногова, Эфроса, Ефремова, Любимова. Он создал один из лучших театров Киева — Театр на левом берегу Днепра, художественным руководителем которого является сегодня. Последняя премьера Эдуарда Митницкого «Три сестры» вызвала много споров в театральной среде, став при этом ярким событием года.
  • Петербуржская «Анна Каренина» в Киеве

    20 — 21 февраля в Киеве в Национальной опере Украины состоится показ «психологического» балета «Анна Каренина». Его выдающийся режиссер-хореограф — петербуржец Борис Эйфман — поделился с TEATRE своими размышлениями о Толстом, признался в любви Петербургу и Киеву, а также обрисовал портрет идеального танцовщика. Каждый балет Бориса Эйфмана делает зрителя свидетелем чутких наблюдений режиссёра за движениями человеческой психики.
  • Мартін Хекманс про сучасну німецьку драматургію

    Мартін Хекманс — представник сучасної німецької драматургії, п’єсу якого «Коли у світ з’являється людина» було представлено в форматі читки Гете-Інститутом на листопадовому театральному фестивалі «Драбина» у Львові. Для драми Мартіна Хекманса характерний постдраматизм: відсутність сюжету й конфлікту, суб’єктивізм, потік свідомості, філософічність. Як педагог,  — а він також займається педагогікою,  — Хекманс віддає перевагу учням-драматургам, що мають хорошу освіту чи значний життєвий досвід

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?