|
Євген Нищук. Монологи 10 апреля 2011Інтерв’ю спеціально для Фото Марії Савоскули
Катерина Гладка Досьє: Ім’я: Євген Нищук Дата імісце народження: 29 грудня 1972 року, м. Освіта: Київський театральний інститут ім.
У школі активно брав участь у різноманітних культурних заходах. Власне, на одному з концертів мене помітили і запропонували піти в театральну студію при Інститут Коли пройшов вступні іспити, то «захворів» театром остаточно, зрозумів, що нічого іншого робити не хочу. Потрапив, правда, у кризовий час, коли театральний простір страждав найбільше. Мені пощастило, що на першому курсі мене відібрали для невеличкої ролі у фільмі Савєльєва «Изгой». Натурні зйомки, мальовнича Полтавщина, професійні актори — я набув незабутнього досвіду, а найголовніше — познайомився з Брондуковим. Навіть ловити рибу поруч з таким актором, — було навчанням. Театр „Сузір’я.Певний час я грав у театрі «Ательє 16», у театрі поезії «Мушля». Достатньо довгий час брав участь у різних проектах, будучи «вільним художником». На початку 90-х в Національній Опері проводились незабутні Тоді ж нинішній (художній керівник) театру «Сузір’я» Олексій Кужельний (який був моїм викладачем в інституті) запросив мене на виставу, — так я прийшов у театр. Згодом я зіграв Єсеніна у виставі «Мне тесно в имени своем.», багато готувався до цієї ролі, перечитуючи матеріали про героя. Вистава розповідає про непросту історію кохання Айсидори Дункан та Сергія Єсеніна. Режисер Володимир Борисюк помітив, що мої очі дуже схожі на Єсенінські, але не це головне. На десятій хвилині глядач забуває про колір очей чи волосся, перед ним — психотип, образ. П’єса В. Винниченка «Момент». Моновистава.Часто театральна ідея існує заради ідеї, коли актор не надто потрібний, оскільки вистава будується на декораціях чи спецефектах. Але жодна картинка не замінить акторської душі, форма не повинна переважати над змістом. На мою думку, моновистава — це найскладніший жанр театрального мистецтва. Ти не маєш часу розслабитися, кожну секунду мусиш тримати лінію вистави. «Момент кохання» — вистава, яка поєднала музичні, пластичні та Зрадник митрополита у фільмі «Владика Андрій».Прочитавши сценарій „Владики… «, спочатку я хотів зіграти молодого Шептицького, зрозумівши потім, що психологічна і подієва основа припадає на більш старший вік митрополита (цей період вже грав Сергій Романюк). Згодом мене зацікавила роль учня Шептицького — Стефана, який потрапляє до рук НКВД і має доносити на свого вчителя. Стефан все життя спокутував свій гріх і до останніх днів щиро любив Шептицького. Мене захопила можливість відтворення зламу людини, історії нетипового зрадництва. Театр існує тут і зараз, глядач та актор одразу отримують сатисфакцію, ти відчуваєш як зіграв. В кіно актор залежний від виробництва, монтажу. Процес в кіно значно цінніший, аніж результат, і важко усвідомити, що існуючий творчий продукт від тебе не залежить. Стрічка «Прощання з Каїром». Ця робота (з режисером Біймою ми вже співпрацювали в «Острові любові») була для мене цікавої тим, що мене мали за сценарієм вбити, і я розмірковував, чи варто мені грати смерть. Переконав мене Олексій Богданович, який у «Прощанні з Каїром» грав головну роль, сказавши: «Як зіграєш смерть — будеш довше жити». Аргумент спрацював (сміється). Фільм не вийшов у широкий прокат, мені прикро, що «Укртелефільм» і «Кіностудію Довженка» фактично знищили. Проекти, що зараз там знімаються, не мають мистецької цінності. Кіно і театр. Я міг би стати режисером, але не хочу займатися не в своєю справою, як актор я можу дати більше українському кіно. В Україні велика проблема з кіносценаріями, безліч резонансних тем, але ті тексти сценаріїв, що виходить таки на екран, важкі для сприймання і обтяжені зайвим пафосом. Я би міг заради серйозних кінопроектів тимчасово перервати театральну діяльність, але повністю піти в кіно не зміг би. Думаю це йде на шкоду акторові, бо лише театр тримає тебе в істинній акторській формі. Професійні режисери ніколи не будуть стримувати актора від театральних постановок. Громадські заходи.У мене є бажання висловити свою позицію. Мене змінила революція на граніті, після якої я співпрацював з мистецькою агенцію « Роль ведучого.Я не ставлюся до ролі ведучого, як до халтури, ця діяльність не є для мене другорядною, оскільки вимагає і знань, і серйозної підготовки. Я маю свою манеру ведення, і мене хвилює не стільки те, що народ стрибає, скільки те, а чи він при цьому ще й думає. Мене завжди цікавить фактаж, контекст заходу. Маю певну просвітницьку роль, бо доношу до глядача важливість тої чи іншої постаті, проблеми. Зараз час не лише ремесла, а й особистостей, тому важливо не зраджувати собі, зберігати власну гідність. Моя громадська роль та роль ведучого збагачують мене як особистість. Педагогіка й акторство. Була кумедна історія свого часу з геніальним актором Амбросієм Бучмою, якого запросили вести акторський курс. Він години |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке