Що дивимось: «Девочка со спичками», «Великий Гетсбі» та нову виставу Євгена Марковського

Стара-нова вистава в теарі Дах, світова прем’єра і нові несподіванки у Черкаському театрі

 

24 та 25 жовтня

Символічна моновистава «Девочка со спичками» актриси Лєни Лєснікової та режисера Влада Троїцького за п'єсою Кліма. З показу цієї вистави, можливо, й відновиться робота знакового для Києва, театру Дах.

«Девочка со спичками» – це рефлексія, довжиною у 100 хвилин. Завдання – пояснити, що таке театр і актор, буквально на коробку із сірниками. Переказати суть пєси без цього ж коробка непросто. Для автора, ймовірно, надзавданням було написати жіночу п’єсу, зайвий раз згадати про смерть і про те, що життя має скінчитися, що воно є «перервним», що у ньому є чимало страждань, снів, відчуттів, глобального нерозуміння самого себе. А бути собою – найдивніше й найнепотрібніше мистецтво.

28 та 29 жовтня

В роботі над виставою The Great Gatsby сформувалася дуже своєрідна команда. Найвідоміший український актор балету, Денис Матвієнко, популярних хореограф Дуайт Роден та естрадний композитор, Костянтин Меладзе. В балеті задіяні не тільки російські та українські актори, але й більш відомі у світі, артисти Complexions Contemporary Ballet.

В усіх анотаціях зазначено, що The Great Gatsby – це більш, ніж балет, і більше, ніж шоу. Після минулорічної екранізації роману Френсіса Фіцжеральда, увесь світ дійсно відкрив для себе цей твір по-новому, і очікуваною стала спроба нової інсценізації «Гетсбі». Проте, здається, ніхто й не думав, що постановці нададуть форму балету, і, тим паче, що станеться це в Україні.

29 жовтня, Черкаси

Насупна постановка, що увійшла до списку Черкаської театральної лабораторії – вистава Альони Снігурченко «Сканнінг».

Сторіччя минули після омріяного Подолання. Проте, роки справжньої Свободи ще далеко попереду. Тому вільним благонадійним треба прикладати всі зусилля, щоб день за днем, рік за роком неухильно виконувати свій обов’язок. До того ж, все ще триває героїчна, але дуже важка війна з Ворогом. За таких обставин звичайний благонадійний виконувач обов’язку Златохрест сумлінно намагається бути по-справжньому корисним своїй вільній громаді. Але в певний момент світ навколо нього дивовижним чином змінюється й летить шкереберть.


Другие статьи из этого раздела
  • BUZA

    вистава до 70-річчя розcтрілу Всеволода Мейєрхольда

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?