|
«Король Роґер» в Опері13 декабря 2011
У постановці візьмуть участь: Симфонічний оркестр Національної опери України, Національна заслужена академічна капела «Думка», а також провідні солісти Польщі — Міколай Заласіньський ( Роґер II) та Івона Хосса (Роксана). Диригент та художній керівник постановки — Міхал Клауза, лібрето — Ярослав Івашкевич і Кароль Шимановський. За останнє десятиріччя оперу «Король Роґер» у різних постановках приймали кращі сцени Європи — Opera de Paris, Bregenzer Festspiele, Teatro Liceu у Барселоні, Teatro Real у Мадриді. Постановка опери «Король Роґер» в Україні — ініціатива інституту Адама Міцкевича, здійснена за підтримки Польського Інституту у Києві у співпраці з міжнародними партнерами. Ця подія — один із найяскравіших проектів культурної Програми I, CULTURE з нагоди Головування Польщі у Раді ЄС. В рамках Міжнародної культурної програми з нагоди Головування Польщі у Раді ЄС у 10 світових столицях було реалізовано понад 280 проектів, що представили надбання польської культури у різних сферах мистецтва: зокрема, у Лондоні відбулось 27 заходів, у Берліні — 35, Брюсселі — 31, Києві — 32, Мадриді — 41, Мінську — 29, Москві — 27, Парижі — 24, Пекіні — 15 та 23 у Токіо. «Король Роґер» є занадто оригінальною, щоб вважатись класичною, оперою. Цей твір — найбільше досягнення епохи постмодернізму та імпресіонізму. У ньому Шимановський проклав міст між спадщиною Шопена і творами сучасних польських композиторів. Ідея написання твору виникла у Шимановського саме на Батьківщині, в Україні, під час Першої Світової війни. Відрізаний від Європи, посеред руїн власного маєтку у Тимошівці, Шимановський згадував свою подорож на Сицилію: казкові палаццо, старовинні монастирі та неповторну природу півдня. Дія «Короля Роґера» відбувається у XII столітті, у королівстві на Сіцилії (період правління Роґера II, представника старовинного нормандського роду вікінгів). Його двір вражав небувалою розкішшю. Король був меценатом, а культура його країни об’єднувала східні вірування та християнство, цивілізацію норманів і |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке