«Київ Модерн-балет» стане академічним2 недели, 4 дня назад

 

Нині творчий колектив сучасного танцю «Київ Модерн-балет» на чолі з балетмейстером Раду Поклітару здійснює творчу діяльність у складі «Київського муніципального академічного театру опери та балету для дітей та юнацтва». Із огляду на визнання колективу не лише в Україні, але і за її межами, підготовлено проект рішення щодо виокремлення театру в окремий заклад культури та надання йому статусу академічного. Про це повідомила заступник голови КМДА з гуманітарних питань Ганна Старостенко, відвідуючи балет «Лебедине озеро. Сучасна версія».

«Київ Модерн-балет», безсумнівно, став брендом у культурному житті України. Унікальна репертуарна політика цього колективу виходить за межі творчої концепції «Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва» та сьогодні фактично формує сучасне хореографічне мистецтво. На мою думку, місто має підтримати єдиний у країні професійний театр сучасного танцю, надавши йому відповідний статус», – повідомила Ганна Старостенко.

Трупа сучасної хореографії «Київ Модерн-балет» створена у 2006 році балетмейстером Раду Поклітару, який за час існування колективу створив понад 15 одноактних і повнометражних балетів. Уже перша робота трупи «Кармен.TV» була нагороджена у 2007 році театральною премією «Київська пектораль» у двох номінаціях: «Краща вистава року» та «Краща робота балетмейстера». У 2008 році за балети «Веронський міф: Шекспірименти», «Болеро», «Дощ» та «Лускунчик» колектив став володарем «Київської пекторалі» у номінації «Подія року».

У червні 2013 відбулася прем’єра балету «Лебедине озеро. Сучасна версія» – п’ятнадцятої постановки Раду Поклітару в «Київ Модерн-балеті» та першої, здійсненої трупою спільно з симфонічним оркестром театру.

Балет «Кармен.TV» Балет «Кармен.TV»


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?