|
Олексій Коломійцев привезе в Київ мюзикл Divka30 марта 2016
13 квітня, 19.00 MonteRay Клуб (вул. Прорізна 8) Режисер та композитор: Олексій Коломійцев Лібрето і музика: Олексій Коломійцев (за п’єсою І.Котляревського «Наталка Полтавка») Сценографія: Дмитро Яцко Художник з костюмів: Маргарита Блам, Ельвіра Босович Хореограф: Нінель Зберя
Організатори обіцяють, що кияни побачать казку, де все здається знайомим, але відчувається зовсім по іншому, місце, де загубилися простір і час; музику, де народне звучання йде пліч о пліч із сучасними мелодіями та аранжуванням. Мюзикл Divka створений за мотивами відомої всім історії кохання описаними в «Наталці Полтавці» І. Котляревського та «Дівка на віданню» В. Озаркевича. Того ж вечора о 22.00 буде показаний «живий» фільм з вистави Олексія Коломійцева «Вівісекція» – ряд рок-новел, у яких люди зустрічаються зі своїм справжнім обличчям. «Я вважаю, що те, що зроблено, безумовно має право на існування... Але треба знати, коли йдеш на цю виставу, на ЩО йдеш. Є проблема в жанровому визначенні – загалом, це не є мюзикл (як заявлено). Мюзикл повинен мати більш міцну сюжетну основу. Це, швидше, м’юзік-хол, чи то вистава-дивертисмент з окремими номерами-кліпами. Дуже яскрава, хороша молодь, асоціативна, цікава сценографія, делікатні, з добрим смаком костюми... Аналізувати цю виставу треба, виходячи з критерієв цього жанру» – Ірина Волицька, режисер, театрознавець «За що я не люблю класичний український театр, спираючись на свій 20-річний досвід мистецького оглядача у Львові? У першу чергу, за фальшивий неадекватний «радянський» пафос. А ще – за примітивну, давно морально застарілу проблематику і стилістику драматургії та режисури, поганий смак в костюмах і декораціях, за загальну «неінтелігентність» інтонації... Багато останніх років все вищеперераховане стосувалось у тому числі колишнього театру ПриКВО (віднедавна – ім. Л. Українки), який в моєму рейтингу львівських театрів посідав останнє місце. І оце раптом «Divka». Вся театральна львівська спільнота з напруженням чекала, що запропонує цей «варяг», тобто новий режисер-постановник Олексій Коломійцев. Він запропонував – якісне стильне видовище. Є, безумовно, невідшліфовані моменти, але це компенсується креативністю бачення режисера-постановника (він же автор музики, лібрето і сценографії), хорошим смаком художника з костюмів Ельвіри Босович і максимумом ентузіазму та щирості гри, може місцями і недосконалої, молодих акторів. «Де вони набрали стільки молодих, гарних і талановитих? – питала мене здивовано після прем’єри «Дівки» колега. – Я ж щойно бачила дві їх попередніх постановки. Сьогодні це зовсім новий театр» – Наталія Космолінська, арт-критик
|
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке