Що дивимось: «Home, Sweet Home!», «Сімейні сцени» та VIЙ 2.0

 

Цього тижня ми також хочемо звернути увагу читача Teatre до Фестивалю молодої режисури, й пролобіювати три вистави з його програми. Отож, ми радимо:

 

30 вересня, вівторок

«Home, Sweet Home. Дніпропетровський театр «Верим», режисер Тарас Шевченко

Театр привезе в Київ одну з найкращих своїх вистав, драму з елементами чорної комедії. Вистава й власне, сам колектив цікавий тим, що вже встиг вибороти рейтинг професійного й передового в Дніпропетровську. Не зважаючи на те, що основні моделі, якими користуються актори й режисери – класичні, (мова йде про театр Брехта і Станіслвського) більшу частину глядацького кола театру складає молодь.

Вистава оповідає, як люди по-різному поводять себе у складних ситуаціях. Головне питання: чи ти грюкнеш дверима і підеш, коли інші потребують твоєї підтримки? Чи все ж залишишся і розділиш вагу проблем. Шо таке родинні зв'язки? І взагалі наскільки нагші родичі - наші рідні душі?

 

1 жовтня, середа

«Сімейні сцени», режисер Дмитро Весельський

Вистава за українським драматургом, Анною Яблонською (1981-2011) – про любов, про війну та про відчуження рідних. Вона нервова, гостра, але за сьогоднішніми стандартами – цілком реальна і життєва. Особливо на часі пєса звучить сьогодні, у воєнний час, накладаючи змісти один на один і розкриваючи найстрашніші сторони людської сутності.

Вистави за Яблонською також поставлені в Польщі, Німеччині, Литві, Латвії, Естонії та Росії.

 

2 жовтня, четвер

VIЙ 2.0, режисер Максим Голенко

Цікава сценічна версія пєси Наталі Ворожбит «Вій. Докудрама». Це на сучасний манер, але на гоголівський лад розказана майже реальна, але дуже символічна історія. В традиціях «Білицьартцентру» вистава особливо метафорична, обємна та гротескна.

 

А, поміж іншим, цього тижня також покажуть експериментальну виставу «Гайдамаки» (4 жовтня, Театральний центр «Пасіка», реж. Ігор Білиць), «Загадкові варіації» (5 жовтня, Молодий театр, реж. Андрій Білоус) та «Живий труп» (8 жовтня, Театр ім.. Івана Франко, реж. Роман Мархоліа).



Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?