В Києві відкрили театр «Мізантроп»24 мая 2016

 

Група митців, об'єднаних метою протиставити своє мистецтво існуючому українському театру відкрили новий незалежний театр «Мізантроп». Проект обіцяє бути альтернативним і мультижанкровим. Перша постановка п'єси «Три сестри», наприклад, стала танцдрамою. На сьогодні в трупі всього 10 акторів, з якими працюють композитор Дмиро Саратський, хореограф Микола Бойченко і режисер Ілля Мощицький.

«Так склалося, що жоден з тих майданчиків, де ми працювали, не давав нам можливості на 100 відсотків реалізувати свої творчі задуми. Ми довго шукали вільний майданчик, і коли не знайшли його,  вирішили створити свій», режисер театру Ілля Мощицький.

На презентації режисер розповів, що спочатку разом з однодумцями планував зробити проект, заснований тільки на їхніх творчих уявленнях, як експеримент поставити першу частину вистави «Три сестри» Чехова. Але відгук, який отримала постановка змусив митців задуматись про власний театр. Але от назву для нього вигадували в останню чергу.

Танцдрама «Три сестри» Танцдрама «Три сестри»

«Ми довго не могли домовитися між собою з цього приводу. Але, від самого початку наш творчий посил був досить безкомпромісним: ми робимо тільки те, що подобається нам. Тому й вирішили, що назва «Мізантроп» відображатиме наше бажання відсікти зайве, знайти свого ексклюзивного глядача», зазначив композитор Дмитро Саратський.

Театр поки що не має свого приміщення, та це не дуже заважає трупі почати роботу над новим проектом. Практика проведення театральних показів на альтернативних сценах нічних клубів чи арт-просторів стає усе більш популярною, тому й організатори сподіваються знайти, як сказав на презентації хореограф Микола Бойценко, і свій «андеграундний майданчик». Нову виставу театр «Мізантроп» обіцяє презентувати вже восени. Чергова «ізоляція від суспільства» має увінчатися постановкою «Запрошення на страту» за В. Набоковим.


Другие статьи из этого раздела
  • Квитки на ГОГОЛЬFЕSТ-2013 вже у продажу

    Шостий фестиваль сучасного мистецтва відкриється двома перформансами: театральним «…Не бог, не цар, і не герой.» у постановці Владислава Троїцького з акторами театру «Дах», та музичним кіноперформансом Коло Дзиґи. Хліб — показом фільму «Хліб» (реж. М. Шпиковський, 1929 р.) у музичному супроводі гурту Port Mone (Білорусь).
  • «Диплом»

    У Львові покажуть документальну виставу про освіту

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?