Сергій Проскурня і театральний менеджмент: важливі чинники, які забезпечують ефективність та тривалість мистецького продукту19 сентября 2014

 

26 вересня

FREUD HOUSE cafe art club

Костянтинівська, 21, Киев

 

Здебільшого, центральними постатями в театрі для глядача є актори, які втілюють художній задум режисера. Те, що бачить глядач на сцені є мистецьким продуктом і результатом творчої та адміністративної роботи. Вона невидима для глядача, бо знаходиться за кулісами — задум, підготовка, реалізація.Ця зустріч присвячена театральному менеджменту — найменш відомій і досить нерозвинутій складовій театрального процесу. Гість зустрічі — Сергій Проскурня — відомий режисер і продюсер, лауреат премії Національної спілки театральних діячів України «Експеримент». Виконуючий обов’язки художнього керівника Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. Т.Г.Шевченка. Автор та організатор низки творчих проектів, театральних фестивалів, круглих столів і творчих лабораторій, учасник міжнародних театральних конференцій та конгресів.

Найбільш відомі проекти в яких Сергій Проскурня був засновником, автором чи співавтором: театральні фестивалі «Мистецьке Березілля», «Золотий Лев» та «вивих», Черкаська театральна лабораторія, музичний фестиваль «Червона Рута», телепроект «Дорогами України», документальний фільм «Тарас Шевченко. ІDентифікація».

Сергій розповість про важливі чинники, які забезпечують ефективність та тривалість мистецького продукту:
— парадокси, проблеми і здобутки сучасного культурного менеджменту;
— ієрархія театру;
— роль адміністративно-постановочної частини у підготовці та реалізації театральних проектів;
— соціологічні дослідження як спосіб пристосування до сучасних умов з урахуванням нових обставин, смаків публіки і потреб суспільства;
— етапи роботи від ідеї до її реалізації;
— пошук інвестицій, складання кошторису, залучення партнерів до співпраці.
Кожен відвідувач отримає спеціально складений список літератури, в якому будуть представлені найбільш вдалі праці та статті з театрального менеджменту.

 


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?