Танцювальна вистава Carpe Diem Польського Театру Танцю за мотивами роману Юрія Андруховича «Дванадцять обручів»21 октября 2011


28 жовтня 2011, в п’ятницю в 19:00, в Київському театрі оперети (вул. Червоноармійська 53/3) відбудеться українська прем’єра танцювальної вистави Carpe Diem «Польського Театру Танцю» за мотивами роману Юрія Андруховича «Дванадцять обручів»

«Carpe Diem
«- це спроба перекласти текст на мову танцю. Головний хореограф Ева Вичіховська переконана, що митці завжди можуть знайти спільну мову, навіть якщо вони роз’єднані віками. Тому у виставі цілком органічно поєднуються тести Горація „Оди“ та Юрія Андруховича „Дванадцять обручів“.

Ева Вичіховська
окрім текстового симбіозу вдається до оригінального синтезу хореографії, музики та візуальних спец ефектів. Так, зміна сценічного простору «вмонтована» у тіло вистави, а сценографію ефектно доповнює відео-проекція.

Вистава Carpe Diem виникла у результаті взаємного натхнення всіх її учасників: хореографа, танцівників, музикантів. Головний лейтмотив — це мить, яку неможливо повторити чи відтворити. Момент, без якого немає минулого і з якого народжується майбутнє.

Автори стверджують: «Ми хочемо зафіксувати невловимість зустрічі автора та глядача. Ділитись нашими думками та емоціями так, щоб не втратити жодного моменту. Кожен з нас відчуває по-різному, але ця інакшість не виключає спільного, діалогу, гармонії та злагоди. Ми прагнемо, схопивши день, разом з глядачами відмовитися від порожніх копій і знайти оригінали».

Свою присутність на дійстві підтвердили: письменник Лесь Подерв’янський, керівник «Київ Модерн балет» Раду Поклітару, хореограф Влад Яма та інші.

Українські поціновувачі мистецтва отримали унікальну нагоду відвідати виставу Carpe Diem безкоштовно. Запрошення можна отримати в Польському Інституті у Києві, Театрі Оперети чи надіславши реєстраційний запит на адресу linuha.ha@gmail.com



Акредитація журналістів та додаткова інформація:

097 986 38 39 Ліна Романуха


Польський Театр Танцю
— Познань Балет був заснований у 1973 році з ініціативи місцевого уряду та представників тврчої спільноти. Керівником театру понад 15 років був хореограф Конрад Држевецькій (Conrad Drzewiecki), який займався активною міжнародною діяльністю й відкрив двері Познанського театру для танцювального фестивалю.

У 1988 році новим керманичем театру стала Ева Вичіховська. Будучи ще примою Лодзького Театру вона працювала і як хореограф, і як педагог. Ева співпрацювала з низкою танцювальних театрів США, Італії, Німеччини.

Сьогдні Польський Театр Танцю продовжує долати жанрові, технічні та стилістичні кордони. Використовуючи метод креативної імпровізації, творчий колектив театру шукає нові театральні виражальні засоби та простори.


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?