Міжнародний культурний проект The interaction of dance and music

В Києві вдруге відбувається міжнародний культурний проект The interaction of dance and music (Взаємодія танцю і музики), що створений 2012 року за ініціативи американського композитора та піаніста Річарда Кемерон-Вульфа. Проект об’єднує хореографів та композиторів в їх пошуках нових можливостей та засобів. Проект складається з теоретичної та практичної частин, результати яких демонструються в концертах і перформансах протягом сезону. Організатор проекту The interaction of dance and music в Україні — хореограф, перформер, завідуюча відділенням сучасної хореографії КМУАТ ім. С. Лифаря Ольга Кебас.


Вівторок, 19 листопада, 13:00
К
иївська муніципальна українська академія танцю ім. С. Лифаря

Концертна зала (вул. Данькевича 4а)

Майстерня «Музичні стилі та кінетичні дослідження»

Програма:
1. Стилі в мистецтві (лекція)
2. Елементи музичних стилів (дискусія)
3. Кінетичні дослідження (практичні експерименти)
4. Сучасний танець на сцені академії (концертні виступи)

В майстерні беруть участь: студенти академії танцю; танцівники, хореографи сучасного танцю; музиканти, композитори
Керівник майстерні — композитор Річард Кемерон-Вульф (США)

20 листопада, середа, 12:00
Національна музична академія України ім. П. І. Чайковського (вул. Городецького, 1.3.11) Аудиторія № 33

Творча зустріч з композитором і піаністом Річардом Кемерон-Вульфом.

Річард Кемерон-Вульф — композитор, піаніст. Народився в Клівленді (Огайо), США. Навчався музиці в Оберлін-Коледжі та Університеті Індіани. Основними викладачами з гри на фортепіано були Джозеф Баттіста і Менахем Пресслер; композиції навчався у Бернарда Хейена, Яніса Ксенакіса, Хуана Оррего-Салас і Джона Ітона.
Після нетривалих періодів викладання в університеті Індіани, Радфорд-Коледжі і Університеті Вісконсі-Мілвокі, Кемерон-Вульф переїхав до Нью-Йорка, де працював як виконавець і створював музику для декількох великих балетних труп і труп сучасного танцю, зокрема Joffrey Ballet і Jose Limon Company. У 1978 він починає 23-річну викладацьку роботу в Пушейз-Коледжі при державному Університеті Нью-Йорка. Викладає теорію і історію музики, композицію, музичну літературу для хореографів. У 2002 році він завершив викладацьку кар єру в університеті, задля того, щоб присвятити весь свій час грі на фортепіано і композиції. Річард Кемерон-Вульф брав участь у численних музичних фестивалях по всьому світу.



Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?