|
В Києві відбудеться сім днів європейського танцтеатру 18 апреля 2016
Основним майданчиком Zelyonka Fest в цьому році стане Культурний кластер Довженко-Центр. На його території пройде 6 днів фестивалю: презентація проекту «Відеотанець», програма вистав сучасного танцю, програма української платформи танцю та конкурс молодих хореографів. Роботи українського шоу кейсу також можна буде побачити в нетрадиційному просторі: в парку, на відкритій сцені, у відреставрованому індустріальному приміщенні. Ще одна відмінна риса цьогорічного фестивалю – наявність дитячого спектаклю. Міжнародну програму відкриє постановка THERE норвезької танцювальної кампанії JO STRØMGREN KOMPANI (JSK). Цей спектакль вже 13 років збирає повні зали по всьому світу. У ньому розповідається історія радянських дисидентів, які мають можливість розпрощатися зі своїм минулим. У центрі уваги внутрішня боротьба людини, складний вибір між зрозумілим, хоч і ненависним, минулим та абсолютно невідомим майбутнім, що в свою чергу вселяє страх. Яскраві, подекуди комічні, образи надають постановці легкість і надовго залишаються з глядачем. Показ відбудеться в середу 20 квітня о 20:00 на території Культурного кластера ДОВЖЕНКО-ЦЕНТР в просторі «Плівка». У четвер 21 квітня можна буде побачити спільну україно-іспанську постановку ADUR. Робота, створена Хорхе Хаурегуі Аллу спільно з українськими танцівниками, присвячена темі сили, яка є з народження у кожної людини. Вона не тільки надає їй життєву енергію, а й пов'язує всіх людей між собою. Хтось зберігає її, а хтось втрачає, а разом з нею і цінність людяності в своєму житті. Відверта і динамічна постановка присвячена пошуку відповіді на питання, що ж це за сила і як її зберегти? Показ відбудеться на території Культурного кластера ДОВЖЕНКО-ЦЕНТР в просторі "Плівка" о 20:00. Наступним буде спектакль Славоміра Кавчіньского "Ніжинський. Свято снів" – одна з найяскравіших робіт Польської Платформи Танцю. Постановка представляє собою нове бачення легендарного балету на музику Ігоря Стравінського. Моновистава-подорож через різні стани розуму Вацлава Ніжинського, з одного боку легендарного новатора танцю, а з іншого сильної та чутливої особистості з дуже непростою долею. Подивитися роботу можна буде в п'ятницю 22 квітня о 20:00 на території Культурного кластера «Довженко-Центр» в просторі «Плівка». У суботу, 23 квітня, вечірню програму почне друга робота Танцтеатру Padi Dapi Fish з Литви «Діор в Москві». Постановка підіймає цікаву тему ідентичності жінок пострадянського покоління. Чи зберігається вона все ще, в якій мірі? Що собою являє? У чому суть контрасту гендерних ролей жінок сходу і заходу? Як трансформувалася специфічна роль радянської жінки в безліч ролей наших сучасниць. Вистава буде показана на території Культурного кластера «Довженко-Центр» в просторі «Плівка» о 19:00.
Відразу ж після «Діор в Москві», в одному концертному блоці, буде показаний спектакль-імпровізація Каті Попової та Саші Козина 8 BITS. Російсько-американська команда хореографів прагне використовувати мистецтво для створення більш міцних зв'язків між людьми, чиї країни знаходяться в стані конфлікту. 8 БІТ запитує швидко плинуче сучасне суспільство: «Як ми взаємодіємо і вивчаємо нове?». Робота створює внутрішній діалог між розмовною мовою, мовою тіла і мовою програмування, розкриваючи їх відмінності і вивчаючи сам по собі процес розуміння. Неділя, 24 квітня, порадує відразу двома постановками. Вдень можна буде подивитися «Білу колискову» – дитячий спектакль танцювального театру з Литви Padi Dapi Fish. Делікатна і тепла постановка розповість дітям історію про чарівну подорож Кролика в світ своїх снів. Опинившись в чудовій країні, він зустріне свою маму Кролицю і помириться зі своїми захисниками – бабусею Коровою і сусідкою Качкою. Захоплюючий сюжет спектаклю заснований на литовському фольклорі. При цьому він відображає проблеми сучасних сімей, показуючи, що навіть якщо батьки змушені проводити довгі години на роботі, вони все одно завжди подумки зі своїми малюками. Маленьких глядачів та їх сім'ї будуть чекати о 12:00 в ТОТЕМ Арт-Спейс, вул. Дегтярівська, 8а, метро Лук'янівська.
О 19:00 на території Культурного кластера ДОВЖЕНКО-ЦЕНТР в просторі «Плівка» продовжить програму танцювальна кампанія з Великобританії IGOR & MORENO. Їх робота Idiot-Syncrasy – це дуже позитивна постановка, що передасть глядачеві прекрасний настрій та відчуття щастя. Ігор Ужелай та Морено Соліас через спів і танець накопичують та поділяють з глядачем позитивні емоції. Їх мета звернути увагу на те, чим вже володіє кожна людина, а саме тілом та голосом. Ця ж робота буде показана у вівторок, 26 квітня, у Харкові. У понеділок, 25 квітня, танцювальний театр з Великобританії Loguidice Dance Company представить свою нову постановку «Дикі». Протягом вистави 4 танцівника наближаються до фізичного відчуття життя через історію любові, втрати та жертвопринесення. Через скульптурну та поетичну хореографію глядач переноситься на темну сторону майже фантастичного досвіду. Вистава показує, що означає шукати відповіді одночасно на духовному та фізичному рівні, досліджуючи межі краси і крихкості людського існування. Показ пройде о 20:00 на території Культурного кластера ДОВЖЕНКО-ЦЕНТР в просторі «Плівка». Традиційно під час фестивалю пройде активна програма майстер-класів, лекцій та дискусій. Українські та зарубіжні хореографи проведуть свої презентаційні воркшопи, щоб розповісти про свої підходи до створення танцю. Окремо пройдуть класи для професіоналів, початківців, а також дітей і підлітків. В рамках українського шоу кейсу також пройдуть три панельні дискусії.
|
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке