Шорт-лист Драматургічної лабораторії „Тиждень актуальної української п’єси09 мая 2011




Завершився перший етап роботи Драматургічної лабораторії «Тиждень актуальної української п’єси». За його результатами був сформований шорт-лист проекту, до якого увійшли такі тексти:



«Війна» Віталія Харамана
«Доктрина Менделя. 1933» Олега Гончарова
«Жидкость» Юлії Капусти та Дениса Григораша
«Коллекция маленьких пьес „Придурки»«Сергія Щученка
«Монологи» Катерини Бабкіної
«Пчёлы» Сергія Лисенка
«Кавказ» Валерія Бобровича.


Конкурс був справді великим — усього на проект надійшло 123 драматургічні тексти. Тому Оргкомітет вирішив сформувати додатковий список п’єс, які були відзначені членами колегії, але не набрали достатньої кількості голосів для включення до шорт-листа. До нього увійшли:



«А.К.Т. М.З.Д. ы» Дмитра Левицького
«Вакансія» Валентина Пушкаренка
«Вне зоны доступа» І. Костирко та Я. Крилової
«Гармония Сфер» Анастасії Зеленової
«Залишені» Марисі Нікітюк
«Мамин крестик» Ірини Гарець
«Мой маленький Троцкий» Сергія Лисенка
«Ностальгія за мрією» Ольги Мацюпи
«Серые будни енотов» Олега Юніша
«Синичье озеро» Аристарха Обломова
«Сімейні люди» Артура Млояна
«Сонні пігулки» Марії Вакули.



Off-програма Драматургічної лабораторії передбачає читання творів фіналістів конкурсу на участь у міжнародній програмі співпраці театру Royal Coart з українськими драматургами (Маріам Агамян, Павло Ар’є, Віра Маковій, Євген Марковський, Оксана Савченко, Володимир Снєгурченко, Марина Соколян); презентацію документальної вистави про місто Черкаси Центру «Текст» та Черкаського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка; програму «Українські драматурги — представники російської хвилі „Нової драми»«(Наталія Ворожбит та Максим Курочкін), а також читання п’єси „Язычники», присвячене пам’яті Анни Яблонської.



Тексти авторів, що дали свою згоду будуть оприлюднені на інтернет-порталі Teatre.com.ua, в рубриці УкрДрама.


Наразі тексти, що увійшли до шорт-листа та додаткового списку, надані режисерам та творчим колективам театрів, які мають обрати п’єсу для роботи. Остаточна програма Драматургічної лабораторії „Тиждень актуальної української п’єси, що триватиме з 11 до 16 травня, залежить від вибору режисерів.


Сенс проекту полягає не в конкурсі, а у створенні живого креативного середовища, яке переймається проблемами сучасної української драматургії. Просимо не залишитися байдужими і відвідувати усі події Лабораторії та брати активну участь в обговореннях та заключному круглому столі, що відбудеться 16 травня в Центрі Леся Курбаса.

Бажаємо вам цікавих ідей та нових талановитих текстів. Сподіваємося продовжити нашу співпрацю у наступних проектах!


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?