|
В Україні відбудеться фестиваль сучасної академічної музики KYIV CONTEMPORARY MUSIC DAYS07 декабря 2015
Програма фестивалю та додаткова інформація 11 – 21 грудня 2015 року на 8 різних майданчиках Києва і Львова відбудеться фестиваль сучасної академічної музики KYIV CONTEMPORARY MUSIC DAYS. Проект був створений ансамблем Kroiser Ensemble (Австрія) у співпраці з НКММК «Мистецький Арсенал».
Різноформатність акцій (9 концертів, 2 майстер-класи і 5 лекцій), концептуальність програм, вагомість міжнародної складової (з 16 подій – 13 за складом учасників на 100% міжнародні) – все це надає фестивалю унікальності на українському музичному просторі і є свідченням його створення за зразком європейських музичних форумів. «Ідея створення фестивалю виникла, коли запланований проект декількох концертів Kroiser Ensemble у Києві став налічувати 16 подій та 11 учасників, 8 з яких ‒ міжнародні гості. На нашу думку, у київського слухача сформований запит на сучасну академічну музику, і він готовий зануритися в її світ. Це надихало нас долучити до проекту ще більшу кількість учасників та майданчиків», ‒ говорить організатор фестивалю Альберт Саприкін Масштабне відкриття KYIV CONTEMPORARY MUSIC DAYS відбудеться 11 грудня о 20:00 у НКММК «Мистецький Арсенал». Фестиваль розпочнеться у приміщенні музейного комплексу з концерту солістів Kroiser Ensemble (Австрія) та оркестру Armonia Ludus під керівництвом диригента Національної Філармонії України Михеїла Менабде (Грузія-Україна). Квитки можна придбати у Касі Мистецького Арсеналу(СХЕМА) ПРОГРАМА концерту складається з оркестрових творів видатних композиторів ХХ ‒ ХХI сторіч, що досі не виконувалися у Києві: Марка-Анре Дальбаві (*1961), Трістана Мюрай (*1947), Тору Такемітсу (1930-1996), Джачінто Шелсі (1905-1988). Крім Kroiser Ensemble, у фестивалі візьмуть участь такі українські колективи, як ансамбль Sed Contra та камерний оркестр Armonia Ludus Orchestra, диригент Міхеїл Менабде (Грузія-Україна), а також лауреат багатьох міжнародних конкурсів піаніст Антоній Баришевський (Україна).
Локації проекту: у Києві: Національний культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький Арсенал» (Лаврська, 10-12), Goethe-Institut у Києві (Волоська, 12/4), Культурно-Освітній Центр Майстер Клас (Лаврська, 16) Шоколадний Будинок (Шовковична, 17/2) Мала зала Національної Музичної Академії України ім. П. І. Чайковського (Архітектора В. Городецького, 1-3/11), Арт-кав’ярня «Хармс» (Володимирська, 45 А); у Львові: Львівська Національна Філармонія (Чайковського, 7), Центр «Слово і голос» (вул. Городоцька, 38). |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке