|
Що дивимось: «Українська нова драма», «100% Closer», Форум видавців, «Vій 2.0» та «Королева краси»
7 вересня, 19.00. Closer (вул. Нижньоюрківська, 31) Презентація руху «Українська нова драма» та показ вистави «100% Berlin» Режисер Андрій Май та театральний куратор Христина Хоменко проведуть зустріч «Українська нова драма: хто ці люди». Презентація побудована на розповідях про драматургів, сучасні п’єси і їхні сценічні втілення, однак у формі вистави work in progress. Вистава-знайомство орієнтована не на те, щоб епатувати публіку, а на її дослідження. Вона створюватиметься на очах у глядачів та за їх допомоги. Після знайомства відбудеться презентація проекту «Closer 100%», в основу якого покладено легендарну виставу німецького театру Rimini Protokoll «100% Berlin». Українська нова драма» — молодий театральних рух, що виник в Україні в 2010-х рр. на противагу консервативному театральному середовищу, в якому вже більше двадцяти років не відбувається суттєвих змін, недостатньо присутні нові форми та тексти. Основна ознака п’єс «української нової драми» — їх безпосереднє співвідношення з реальністю та соціальна орієнтованість, коли сьогоднішні історичні події знаходять відображення в сучасній драматургії, яка в свою чергу представлена на театральних майданчиках України.
8-13 вересня, Львів Тиждень сучасної драматургії в рамках 22-го Книжкового форуму Перша сцена сучасної драматургії Драма.UA та 22-й львівський Форум видавців вперше організовують окрему драматургічну програму. Пропонується побачити зразки сучасної драматургії, котра живе в театрах Львова і не тільки, в рамках одного тижня. Серед іншого – театральні вистави, сценічні читання нових українських і зарубіжних п’єс, а також презентації та розмови про те, як драматургія і театр дають собі раду сьогодні. 16 вересня, 19.30 Клуб Atlas (вул. Артема 37-41) Сучасна постановка Максима Голенко спільно з BilytsArtCentre – це класична історія на новодрамівський лад. Одна з найвідоміших п’єс Наталії Ворожбит розкриває життя українського села в усій його красі: з чортівнею, шкільним коханням на все життя, зрадами й розплатами, жіночими чарами, приїжджим десантником, та жінкою, яку на хуторі вважають відьмою. Вистава «Vій 2.0» стала першою київською постановкою режисера, відомого своїм грубим, трешевим і сучасним авторським вибудовуванням театрального конфлікту. Згодом Максим Голенко розвиває цю лінію у своїх постановках «Палац насолоди» (театральний центр «Пасіка») та «Королева краси» (театр «Золоті ворота»). 18 вересня, 19.00 Театр «Золоті ворота» «Королева краси, або перед смертю не надихаєшся» Це історія про домашню війну, яка точиться між старою матір’ю Мег Фолан і її дочкою – сорокалітньою дівою Морін. Але це ще й історія кохання. У героях Мак-Донаха безліч життєвих сил і пристрастей. Найвідоміша п’єса Мартіна Макдонаха в руках Максима Голенко – це побутовий реалізм, виведений до стильової формули, де фантастичний коктейль з сентиментальної мелодрами, гротескової комедії, явного «театру жорстокості» доростає до розмірів філософської притчі.
|
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке