|
ГОГОЛЬФЕСТ Повна театральна програма фестивалю
13 вересня Ни Бог, ни Царь и не Герой Перформанс-відкриття (Україна) Режисер: Влад Троїцький За участі: ДахаБраха, DakhDothers, PortMone Початок: 20:00, корпус Г1 Ми живемо тим життям, яке самі створюємо власними руками. Своїми руками ми будуємо і храм нашої віри. У перформансі за участі ДахиБрахи, Port Mone, DakhDaughters та нової академічної музики, складеться гімн творенню нового вільного життя, об’єднанню наших сердець, нашого розуму і наших рук у відродженні землі, де нам випало щастя жити. Влад Троїцький поєднає усе – театр, музику, цирк, проекції, елементи шоу Стефано Рікарделя, А щоб кожен відчув свій внесок у будову власного світу, всі елементи поєднаються з флеш-мобом: будемо отримувати міцний заміс для фундаменту нового храму, храму творчості, простору свободи, за який ми боремось.
15 вересня «Біг, сповнений грації» / «Gracerunners» (Польща/Норвегія) Початок: 20:00, корпус Г1 «Біг, сповнений грації» — сміливий і потужний перформанс, який є водночас поетичним і критичним висловлюванням про наше з вами суспільство споживання. Крізь призму чуттєвої хореографії постають проблеми енергії, напруги, тривоги і виснаження у сучасному світі. Перебуваючи у постійному русі протягом вистави, актори з часом втомлюються, демонструючи, що енергія не є вічним ресурсом. І тоді виникає питання: що слідує за межею виснаження і де саме проходить ця межа? «Біг, сповнений грації» є своєрідним застереженням про те, що може трапитися, коли ті, хто мають все, починають хотіти ще більшого.
«Перукарка» / «Fodrásznő» (Росія/Угорщина) Початок о 21:00, корпус К1 Написана російською, а поставлена угорським театром трагікомедія розповідає про мрійливу і наївну перукарку Ірину з невеликого містечка. Типова самотня жінка, типова представниця сфери послуг. При хорошому освітленні їй дають тридцять років, при поганому, на жаль, — сорок. Вона приваблива для відвідувачів (від чого їх стає все більше), але її саму приваблює Євген – чоловік, який відбуває термін у в’язниці і пише їй листи, повні обіцянок і ніжності. Вона вміє стригти наголо тих, кого хоче не бачити якомога довше, і зовсім навпаки тих, кому симпатизує. Поруч з Іриною – така ж перукарка Тетяна. Такі ж проблеми, такі ж мрії… Тетяна вміє говорити, стригти і піддакувати. Але вона настільки неважлива для оповідання, що її грає чоловік. Ірина утопічно чекає і вірить у нове, чисте і світле майбутнє і, як будь-яка жінка, хоче дітей, сім’ю, а головне – хоче виїхати до Москви, вирватися з провінційного болота, любити і бути коханою. Тому і знаходить виправдання всьому, навіть убивству…
сТАНЦІя (Україна/Франція) Режисер: Стефан Рікордель (за участі Влада Троїцького) За участі: Dakh Daughters Band Тривалість: 1 год 20 хв, Початок: 22-00, корпус Г1 Вартість квитків: 100 грн. Кожен із нас усвідомлює, що він самотній… Але іноді це відчуття стає дуже гострим. Залишаєшся лише ти зі своїм внутрішнім світом.
16 вересня «Лід» (Польща) Режисер: Януш Опринський Тривалість: 3 год . Початок о 18:30, корпус Г1 Вартість квитків: 50 грн. У рамках театральної програми відбудеться прем’єра вистави «Лід» відомого польського режисера Януша Опринського – спецпроект Міжнародного театрального фестивалю «Театральні конфронтації» в копродукції з театром «Провізоріум» та варшавським Драматичним театром за підтримки Інститу ім. Адама Міцкевича (Варшава). В основу вистави лягла сценічна адаптація однойменного бестселера Яцека Дукая, визнаного одним з найбільш знакових польських романів останніх років. Монументальний твір культового автора-фантаста під покровом хвацько закрученої альтернативної історії розкриває цілий пласт глибоких філософських, історичних та соціальних проблем. 1924 рік. Першої світової війни ніколи не було і Польща досі перебуває під владою Російського Царя. Після тунгуського вибуху дивний лід, таємничий вид матерії, покрив частину Сибіру і почав стрімко поширюватися. Загадкові істоти з’являються у сніговій заметілі літньої Варшави… У виставі беруть участь відомі польські актори Адам Воронович, Лукаш Левандовський і співзасновник театру «Провізоріум» Яцек Бжезинський.
19 вересня «Капітан Джон Сміт» / «Captain John Smith» Початок о 21:30 Сюжет вистави побудований за мотивами книжки відомого мандрівника й авантюриста з Англії XVI ст. капітана Джона Сміта, який відомий своїми пригодами в Америці та тісним знайомством з індіанською принцесою Покахонтас. Капітан побував у різних куточках Європи, Азії, Африки. Доля закинула його і до України: Сміту довелося тікати з полону в Османській імперії через Чорне море, після чого він деякий час перебував в Україні. Власне, цей уривок з його життя, який є у книзі «Правдиві подорожі, пригоди та спостереження Капітана Джона Сміта в Європі, Азії, Африці та Америці (з 1593 до 1629 р.)», і зацікавив експериментальну групу «Yara Arts Group» на чолі із Вірляною Ткач. Постановка включає текст Сміта, українські думи про бранство та втечу через Чорне море, виконані американським співаком і бандуристом українського походження Юліаном Китастим, сучасні вірші Боба Голмана, який зіграє Джона Сміта, та іронічні пісні Сузан Гванґ, яка грає всіх його любих жінок. Проєкції автентичного матеріалу та візуального дизайну Михайла Шраґи з Нью Йорку та Володимира Клюзка з Києва.
20 вересня «БалетКІ» / «БалетКИ» Початок о 18:00, корпус Г1 «БалетКІ» — це маленькі історії, створені мовою Контактної Імпровізації. 8 учителів контактної імпровізації із 5-ти міст України спонтанним чином потраплятимуть до різноманітних тематичних ситуацій танцю і безпосередньо перед глядачами створюватимуть живі історії. Ця вистава представляє мистецтво імпровізації, перформансу і танцювальної взаємодії між людьми. Кожна історія – жива, свіжа і неповторна. Усе, що ви побачите під час видовища, більше не повториться ніколи і ніде
«Гогольревізор» / «Гогольревизор» Початок о 18:30 та о 22:00, Корпус К1 Це зовсім новий «Ревізор», знайомий і водночас дуже незвичний – переважно тому, що п’єса сконструйована і зіграна зовсім молодими людьми, які гостро відчувають подих сучасності. Місце дії – арт-клуб «Ревізор» в умовному (і дуже гоголівському!) місті N. Тут всі свої — і глядачі, і артисти. У невеликому містечку саме клуб служить місцем, де «вирішуються» всі справи; місцем, де немає тиші – все напоказ, все назовні. Городничий співає в караоке «Золоті куполи», але що тут такого – адже він і справді впевнений, що вони «душу нашу радують»! Шлунок голодного Хлєстакова, ще не прийнятого за ревізора, виконує арію на відомий мотив «же не манж па сіс жур»… «Гогольревізор» – це публічне виконання тексту відомої комедії Гоголя в ритмах сьогодення. Текст співають, читають в манері репу, передають один одному, наближають до себе і віддаляють на потрібну відстань, сміються над ним і «над собою», повторюють по декілька разів, і щоразу заново, наново – і все це для того, щоб домогтися чесного, сучасного звучання. Це нескінченний, замкнутий сюжет повторення і відтворення в різних місцях і часах універсальних типажів російської дійсності, російської нескладності «таких хороших людей» – історія вічна і сьогоднішня і, безумовно, гоголівська.
21 вересня АЛЬБЕРТ, АБО НАЙВИЩА ФОРМА СТРАТИ Юрій Андрухович текст, голос Початок о 16:00, Кінотеатр Вартість квитків 70 грн. Юрій Андрухович: «Вистава «Альберт» створена за моїм однойменним оповіданням, що колись увійде до збірки про видатних нечестивців усіх часів. У центрі нашого дійства — історія Альберта Вироземського, шахрая і злодія. Щоб уникнути смертної кари, він погодився віддати душу дияволу, але підписана кров’ю угода чомусь не спрацювала — й певного осіннього дня року 1641-го його було привселюдно спалено посеред львівської площі Ринок. Історію Альберта ми намагаємося розіграти в дусі середньовічного мораліте, залишаючи у фіналі знаки запитання, що стають знаками надії». Юрій Андрухович — письменник і перекладач, безпосередній учасник Станіславського феномену, який свого часу новою постмодерною формою підірвав загальне уявлення про українську культуру. Андрухович і надалі багато експериментує, часто проявляючись не лише як автор текстів, але і як співак, і як актор, що йому вдається. Вистава «Альберт, або найвища форма страти» за його новим твором — це гра слів, інтонацій, жестів, що виникає у відчайдушній, ризикованій і водночас гармонійній взаємодії з чудовими музикантами — контрабасистом Марком Токарем і співачкою Уляною Горбачевською. Виставу доповнює тонка, іронічна, пронизлива графікою Анатолія Бєлова, що оживає під час вистави завдяки роботі vj group «CUBE». Аудіо-атмосферу дійства підтримує звукорежисер Віктор Новожилов. Автор ідеї проекту — Оля Михайлюк — обіцяє, що під час ГогольFestу особлива увага приділятиметься музичним та інтонаційним нюансам, на відміну від інших показів тут все буде стримано й мінімалізовано, але від того не менш глибоко. Проект здійснюється за підтримки програми і³ Фонду Ріната Ахметова «Розвиток України».
«Інтимне коло» / «Petit Comité» Початок о 20:30, Корпус Г1 У цій сучасній танцювальній виставі чотири артисти представляють «шість маленьких поем, створених лише зі світла й тіла» на витончено освітленій сцені. Шість пошуків, бажань, емоцій, зустрічей. Шість станів, шість домівок і шість відносин. Шість хореографічних номерів різного характеру, які наче віддзеркалюють різні психологічні стани, через які проходить герой, де тіла з’єднуються й переплітаються, наче намагаючись створити одне ціле, але завжди уникають повного контакту, щоб зрештою загубитись у самотності внутрішнього світу кожного, поглядами, повними пристрасті та поглядами, що загубились у пошуку порятунку, щирих пестощів та повних почуття поцілунків. Сповнена правдивістю, чуттєвістю та красою, вистава представляє на споглядання людину, позбавлену будь-яких комплексів щодо демонстрації собі самому найпотаємніших своїх пристрастей. Це наче дзеркало, яке відображає глибокі та справжні почуття, що людина зберігає всередині і зазвичай воліє не випускати назовні та переживати вдома у колі близьких людей.
|
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке