Перші київські міжнародні майстер-класи нової музики03 марта 2012

19 — 24 березня 2012 року пройдуть Перші київські міжнародні майстер-класи нової музики COURSE в актовій залі Goethe-Institut (четвертий поверх, вул. Волоська, 12/4), в Національній спілці композиторів України (вул. Пушкінська, 32) та Культурно-освітньому центрі «Майстер Клас» (вул. Лаврська, 16).

COURSE— це щорічна подія, мета якої — активізувати діяльність молодих композиторів та музикознавців (у першу чергу — вітчизняних), надати їм можливість у процесі спілкування і активної творчої роботи із відомими європейськими композиторами та учасниками Ensemble Nostri Temporis отримати додаткові важливі знання і навички, стимулювати молодих митців до подальшого професійного зростання.

Під час COURSE відбудуться наступні публічні акції:

— 3 концерти Ensemble Nostri Temporis;

— 4 лекції викладачів майстер-класів та керівників Ensemble Nostri Temporis;

— 9 презентацій молодих композиторів — учасників майстер-класів;

— 2 доповіді молодих українських музикознавців та відкрита дискусія.

Окрім цього, будуть проводитися регулярні індивідуальні заняття із запрошеними композиторами-викладачами та консультації всіх учасників з музикантами Ensemble Nostri Temporis.

Запрошеними композиторами-викладачами цьогорічних майстер-класів є німецький композитор Ґергард Штеблер; польський композитор, контрабасист, директор Міжнародного фестивалю сучасної музики «Варшавська Осінь» Тадеуш Вєлєцький та російський композитор Сєрґєй Нєвскій.

У якості активних учасників серед українців відібрано 6 композиторів та 2 музикознавці, а також 3 композитори і 1 музикознавець відвідуватимуть COURSE як вільні слухачі.

Закордонними учасниками COURSE стали 3 молоді композитори з Німеччини, Польщі та Росії. Диригуватиме концертом на завершення майстер-класів молодий польський дириґент з Любліна Ґжеґож Вєрус.

Кращий український молодий композитор серед активних учасників COURSE отримає разову стипендію на написання нового твору, прем’єра якого відбудеться на міжнародному форумі «Музика молодих» 2013 року. Кращий музикознавець отримає разову стипендію на написання статті про COURSE у черговий номер польського журналу про сучасну музику Glissando.

Календар подій COURSE

Вхід на всі публічні акції COURSE — вільний.

Організатори:

Ensemble Nostri Temporis

Goethe-Institut

Богдан Сегін — художній керівник

Олексій Шмурак — координатор

Любов Морозова — прес-секретар

Партнери:

Культурно-освітній центр «Майстер Клас»

Польський Інститут у Києві

Національна спілка композиторів України

За підтримки:

Інститут Адама Міцкевича (Варшава)


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?