Що дивимось: «Цезар та Клеопатра», Over There та «Лютий/Февраль»02 февраля 2015

 

2 лютого, 19.30

Театр «Сузір’я», мікросцена

Over There, Royal Court

Over There – п’єса одного з найвідоміших сучасних британських драматургів Марка Равенхілла, поставлена у співпраці з Рамином Грейєм на сцені Royal Court у 2009 році. Головна тема – відомі події у Німеччині 1991 року.

Це історія братів-близнюків, що опинились по різні сторони берлінської стіни і намагаються заново навчитись розмовляти між собою після її падіння. Про те, як політика й ідеологія роз’єднують людей і про те, як непросто відрізнити сутнісне від нав’язаного.

3 лютого, 19.00

Кінотеатр «Київ»

«Цезар та Клеопатра», Теatre HD

В місячному сяйві Клеопатра сидить у лапах сфінкса, в той самий час Цезар задумливо ходить поруч. Давньоримський полководець вирішує заговорити зі Сфінксом, і той відповідає йому ніжним жіночим голосом. Спочатку Цезар вирішує, що володар того голосу сам сфінкс, проте згодом розуміє, що він належить прекрасній дівчині – Клеопатрі. Цариця в свою чергу, не впізнає Цезаря, а тому розмовляє з полководцем, як з будь-якою доброзичливою людиною, з якою можна поділитися своїми страхами й сумнівами.

Крістофер Пламмер – канадський актор кіно, театру й телебачення, володар ремій «Оскар», «Золотий глобус», «Тоні», BAFTA та інших. Відомий завдяки фільмам «Звуки музики» (The Sound of Music, 1965) та «Ігри розуму» (A Beautiful Mind, 2001), також знімався в стрічці Девіда Фінчера «дівчина з тату дракона» (The Girl with the Dragon Tattoo, 2011).

Виставу «Цезар та Клеопатра» створено Дес МакАнуффом у рамках Шекспірівського фестивалю в Страсбурзі.

1,2, 9, 28 лютого

Херсон

«Лютий/Февраль» – 7 локальний театральний фестиваль. Програма.

Фестиваль сучасної та актуального театру першочергово організовували як фестиваль режисерських дебютів, натомість з такого формату «Лютий/Февраль» виріс вже у перший рік свого існування. На сьогодні це – некомерційний фестиваль, який не має на меті власне конкурс драматургії чи режисури (не має конкурсної програми взагалі). Ця подія поєднує актуальні та прогресивні течії в сучасному українському й світовому театральному мистецтві, прагнучи до максимальної затребуваності: і перш за все, шляхом відкриття глядачеві херсонської драматургії.


Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?