Тиждень актуальної п’єси23 октября 2011

Другий міжнародний фестиваль сучасної драматургії

22–30 жовтня 2011 року

Програма заходів

Події фестивалю проходитимуть на сценах театрів-партнерів: Київського академічного Молодого театру, Центра сучасних мистецтв «ДАХ», Київського академічного театру на лівому березі Дніпра, Театру «Відкритий погляд» тощо. Також, в рамках фестивалю «Тиждень актуальної п’єси» у Черкаському обласному музично-драматичному театрі імені Т.Г.Шевченка відбудеться прем’єра документальної вистави про Черкаси — «Місто на Ч.» Проект ініційовано театром під керівництвом Володимира Осипова та незалежним центром ТЕКСТ (Наталія Ворожбит, Андрій Май, Марися Нікітюк).


22 жовтня, Київ

Молодий театр (вул. Прорізна, 17)

14:00 Відкриття Другого міжнародного фестивалю сучасної драматургії «Тиждень актуальної п’єси»

14:20 Сценічна читка: Володимир Снєгурченко «За склом» (реж. Олександр Биков)

16:00 Сценічна читка: Бачо Квиртія «Від заходу до сходу»

17:00 Сценічна читка: Наталя Доляк «Гостарбайтерский сезон» (реж. Лариса Семирозуменко)

18:30 Сценічна читка: Павло Павлов «Три монологи» (реж. Богдан Логвиновський)

19:30 Лекція: Сучасний польський театр. Тенденції розвитку (Марися Нікітюк)

21:00 Сценічна читка: Тадеуш Слободзянек «Наш клас» (реж. Андрій Іванюк)

23 жовтня, Київ

Молодий театр (вул. Прорізна, 17)

14:00 Сценічна читка: Маріам Агамян «Палач», «3:3: 6» (реж. Ксенія Кожух)

14:30 Сценічна читка: Єва Бойко «Заповіт» (реж. Микола Бабин)

15:30 Сценічна читка: Тамара Бартая «Іграшковий пістолет» (реж. Юлія Маслак)

17:30 Сценічна читка: Євген Марковский Cuntsuffering (реж. Аркадій Непиталюк)

19:00 Майстер-клас Вячеслава Дурнєнкова (модератори Марися Нікітюк і Наталя Ворожбит)

20:30 Сценічна читка: Вячеслав Дурнєнков «Сєвєр» (реж. Михайло Кукуюк)

24 жовтня, Київ

Театр драми і комедії на лівому березі Дніпра (Броварський проспект, 25)

17:00 Лекція: Cучасна сербська драматургія (Ольга Мацюпа)

18:00 Сценічна читка: Майя Пелевич «Апельсинова шкіра» (реж. Андрій Май)

19:30 Сценічна читка: Катерина Бабкіна «Час комах» (реж. Олександр Фоменко)

20:30 Сценічна читка: Олег Тєлятнік «Думки в голос» (реж. Аня Сімсон)

21:30 Сценічна читка: Вадим Леванов «П’єса про корів»

25 жовтня, Київ

ЦСМ «ДАХ» (вул. Велика Василькiвська (Червоноармiйська), 136)

16:00 Зустріч із драматургом: Наталя Ворожбит, «Документальний театр»

18:00 Сценічна читка: Ніна Беленицька «Я помер в минулому році» (реж. Олександр Фоменко)

19:00 Сценічна читка: Тетяна Кіценко «Три Ніцше» (реж. Гліб Іванов)

20:30 Сценічна читка: Наталя Ворожбит «Вій. Докудрама» (реж. Владислав Троїцький)

26 жовтня, Київ

ЦСМ «ДАХ» (вул. Велика Василькiвська (Червоноармiйська), 136)

18:00 Сценічна читка: Наталя Лютенко (за мотивами творів Сашка Ушкалова) «Панда» (реж. Олександра Правосуд)

19:30 Сценічна читка: Лаша Бугадзе «Політична п’єса»

21:00 Сценічна читка: Марися Нікітюк «Дачі» (реж. Сергій Проскурня)

27 жовтня Київ

Театр «Відкритий погляд» (вул. Іллінська 9, Києво-Могилянська академія)

13:00 Майстер-клас з драматургом та театральним діячем Єленою Грєміною

16:00 Зустріч із драматугром: Міхал Вальчак (Польща)

18:00 Сценічна читка: Остап Соколюк «Страх і любов» (реж. Наталія Парубчишина)

19:00 Сценічна читка: Інна Завгородня «Вояки» (реж. Ксенія Кожухова)

20:00 Сценічна читка: Сашко Брама «Свиняча печінка» (реж. Стас Жирков)

21:00 Сценічна читка: Міхал Вальчак «Пісочниця» (реж. Вікторія Філончук)

28 жовтня, Київ

Театр «Відкритий погляд» (вул. Іллінська 9, Києво-Могилянська академія)

13:00 Лекція: Басса Джанікашвілі «Грузинський новий театр»

16:00 Майстер-клас: Михайло Угаров (КНУТКі Т: Хрещатик, 52)

17:00 Майстер-клас: Максим Курочкін (КНУТКі Т: Хрещатик, 52)

18:00 Сценічна читка: Костянтин Соловєнко «Екстреміст» (авторська читка)

19:30 Сценічна читка: Ден Гуменний «Село. Еволюція», «Надія»

20:30 Сценічна читка: Павло Арьє «Людина в підвішеному стані»

29 жовтня, Черкаси

Черкаський обласний академічний музично-драматичний театр ім. Тараса Шевченка

Прем’єра вистави «Місто на Ч»

15:00 Виїзд з Києва від філармонії автобусом. Виїзд відбувається безкоштовно, але акредитація для глядачів, преси, та інших бажаючих обов язкова: T_skribka@yahoo.com, 050 9682406, Тетяна Скрипка

18:30 «Місто на Ч». Перша українська документальна вистава про місто. Драматургічна група: Наталя Ворожбит, Марися Нікитюк, Микола Гоманюк, Олексій Гвоздик, Андрій Май, Євген Марковський

22:00 Від’їзд до Києва

30 жовтня Київ

Кав’ ярня-книгарня «Бабуїн» (вул. С.Петлюри (колишня Комінтерна), 10)

12:00 Сценічна читка: Басса Джанікашвілі «Ігри у війнушки» (реж. Анастасія Осмоловська)

13:00 Сценічна читка: Дорота Масловська «Між нами все гаразд» (реж. Сергій Проскурня)

15:00 Сценічна читка: Ольга Стрижак «Поки сонце сяде (Марина)»

16:00 Сценічна читка: Віра Маковій «Бунна» (реж. Олена Роман-Шумейко)

17:30 Зустріч Михайла Угарова з драматургами та режисерами

19:00 Закриття Другого міжнародного фестивалю сучасної драматургії «Тиждень актуальної п’єси» та підбиття підсумків конкурсу сценічних читок

Всі подій фестивалю «Тиждень актуальної п’єси» є безкоштовними і відкритими для загалу.

Організаторами Фестивалю є незалежний центр «ТЕКСТ» в партнерстві з Херсонським центром ім. В. Меєрхольда, Київським академічним Молодим театром, Центром сучасного мистецтва «ДАХ,» Київським академічним театром на лівому березі Дніпра, Театром «Відкритий погляд», театральним центром «Пасіка», «Польським інститутом» у місті Києві, кав’ярнеї Бабуїн.


Проект здійснено за підтримки програми і3 Фонду Ріната Ахметова «Розвиток України»

Інформаційна підтримка: Телеканал ICTV, ТРК «Культура», журнал ART UKRAINE, «Кореспондент», Радіо Свобода, Радіо Ера, інтернет-портал «Наш Київ», Український Театральний Портал



Другие статьи из этого раздела
  • Роман Мархоліа: «Завдання мистецтва – примирити, згладити ситуацію, не роздмухувати конфлікт»

    Про Льва Толстого і Тараса Шевченка, нову постановку і театральну критику, а також про розв’язання конфлікту між Україною та Росією
  • Баса Джаникашвили. О грузинском театре

    Театральная Грузия сегодня чрезвычайно зависима от зрителя. Предлагая прямолинейные и пошлые постановки, отмеченные вульгарным юмором «ниже пояса», режиссеры утверждают, что их основной задачей является — вернуть зрителя в театр.
  • Документальный театр Петера Вайса

    Создателем понятия и явления «документальный театр» считал себя Эрвин Пискатор (Erwin Piscator, 1893–1966), один из основных сотрудников Б.  Брехта в 1920-е гг, являвшийся также автором термина «эпический театр». В 1929 г. Пискатор выступил и как теоретик данного направления драматургии, его перу принадлежит статья «Документальный театр» (1929). Интерес к феномену документального театра вновь пробудился в ФРГ 1960-х гг. в связи с политизацией всех сфер жизни.

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?