|
The Living Theater — досвід театру непокори…06 мая 2009Автор Вікторія Миронюк Аль Пачіно про Living Theatre і акторську майстерність The Living Theatre— класичний зразок політичного театру — заснований у 1947 році студенткою Джудіт Маліна, емігранткою із Німеччини, та Юліаном Беком, Актори заохочували глядачів до активного протесту, в тому числі — ненормативною лексикою — їхньою метою було поширити вулицями революцію. І замість розважального шоу аудиторія „The Living Theater” отримувала порцію фізичного і політичного страху і… сама сплачувала за нього… Навіщо? Певно, якась її частина була мазохістами, інших вабила погана слава цього творчого осередку, а дехто сприймав їх діяльність як своєрідну спробу змінити соціальну реальність. Унаслідок радикальних пацифістських закликів театр дуже скоро вступив у конфлікт із культурним істеблішментом і перетворився на опозиційний творчий центр. Згодом його філії були закриті, а творчий колектив почав свої гастрольні шукання. У 80-х роках The Living Theater розробив нові інтерактивні техніки, які дозволяли глядачам долучатися до гри акторів на сцені, їх використовували у виставах: Prometheus at the Winter Palace, The Yellow Methuselah і The Archaeology of Sleep. У 1985 році після смерті Юліана Бека керівником театру став Хенон Резніков, тоді ж відкрилося нове театральне приміщення на Манхеттенському Із 1999 року The Living Theatre локалізувався в Італії, де продовжував створювати вистави на політичну тематику, а також музичні та танцювальні перформанси. Варто виділити їхній перформанс Resistenza, в основі якого — відтворення руху опору проти німецької окупації 1943–45 років. Пізніше на його ґрунті було створено антиглобалістську виставу «Resist Now!», яку театр демонстрував у Європі та США. У 2001 році творчий колектив театру працював у Бейруті, прагнучи поширювати пацифістські ідеї в регіоні. Були здійснені виїзні вистави у в’язниці для політичних в’язнів в Хіам, але значного впливу на глядачів вони не мали. Звичайно, більш значущими для американців є вистави театру про американську дійсність. Зокрема, NOT IN MY NAME[1] («Не від мого імені») — перформанс, що є протестом проти смертної кари в Америці, і відбувається у момент її здійснення. Це також вистава The Brig («Військова в’язниця») і продовження вуличної вистави «No, sir, no» («Ні, сер, ні») проти проходження військової служби. У виставі відтворюється один день із життя десятьох Зараз Джудіт Маліна 83 роки, Хенон Резніков помер рік тому. Однак театр досі існує і навіть із допомогою впливових людей збирає гроші на побудову нового приміщення. Варто сказати, що The Living Theater справді заслужив свій статус політичного театру — понад 60 років |
2007–2024 © teatre.com.ua
Все права защищены. При использовании материалов сайта, гиперссылка на teatre.com.ua — обязательна! |
Все материалы Новости Обзоры Актеры Современно Видео Фото обзор Библиотека Портрет Укрдрама Колонки Тиждень п’єси Друзья | Нафаня |
Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед
Не написал ни одного критического материала
Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)
Терялся в подземке Москвы
Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами
Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах
Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)
Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву
В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»
Стал киевским буддистом
Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке