«Тиждень актуальної п'єси»

Щорічний освітній фестиваль драматургії для підтримки і розвитку української сучасної п'єси, введеня її в світовий драматургійний контекст.

Организатори: центр «Текст», театральний портал «Театре»

Партнери:

Куратори фестивалю:

Продюсер: Василь Білоус

Дизайн: Ельвін Рзаєв

PR: Христина Хоменко

«Тиждень актуальної п’єси» розпочав прийом п’єс

 

Куратори фестивалю:

Андрій Май — mayandriy@gmail.com

Наталя Ворожбит — nvorozhbit@yandex.ru

Ден Гуменний — dengumenniy@gmail.com

Марися Нікітюк — marusia86@gmail.com

Фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» засновано Центром «Текст».

 

Розпочато прийом п’єс на П'ятий драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси». П’єси приймаються на електронну адресу: ukrainplay@gmail.com до 1 вересня 2014 року. Найкращі тексти будуть презентовані в київських театрах-партнерах фестивалю у форматі сценічного читання.

Умови участі:

1. До конкурсу допускаються авторські драматургічні твори, які не отримали сценічного втілення та не були опубліковані.

2. Мова п’єс — українська, російська.

3. До участі в конкурсі допускаються лише українські автори.

4. Теми для п’єс не обмежуються, але перевага надається актуальним, гострим, важливим для сучасної України текстам.

5. Авторське право на всі твори належить авторам. В межах ознайомлення широкого загалу та популяризації сучасної української драматургії, п’єси, прочитанні на фестивалі, будуть опубліковані на театральному порталі ТЕАТRЕ (teatre.ua) в розділі УкрДрама. Автори можуть відмовитися від публікації.

6. П’єси можуть брати участь одночасно у кількох конкурсах, а також бути їх лауреатами.


Другие статьи из этого раздела
  • «Тиждень» опублікував результати конкурсу і спеціальну білоруську програму

    7 драматургічний фестиваль розпочнеться в Києві вже цими вихідними
  • Щоденник фестивалю. День перший

    Третій міжнародний освітній драматургічний фестиваль «Тиждень актуальної п’єси» презентує в рамках фестивалю «Школу критиків». Дев’ять критиків з усієї України були відібрані для навчальної та практичної роботи впродовж фестивалю. Зранку вони слухають майстер-класи, ввечері відвідують київські вистави та читки фестивалю, після чого створюють під керівництвом Анастасії Гайшенець свої критичні тексти. Їх ми і пропонуємо вашій увазі в форматі рецензій та  «Щоденнику фестивалю»

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?