У Київської оперети відбирають територію26 марта 2012

У Київської оперети відбирають територію, де після Євро-2012 мала бути зведена Мала сцена, приміщення виробничих цехів, які були у театру та ефективно функціонували, але були знесені ТОВ «Юджин». Забудовник Троїцької площі, захопив територію Київського театру оперети і, посилаючись на «дах влади», не збирається її повертати.

Про це повідомила прес-служба Київського національного академічного театру оперети.

В театрі повідомили, що на сьогодні компанією «Юджин», яка здійснює реконструкцію Троїцької площі, захоплено 0,1 га земельної ділянки Київської оперети, де відповідно до ІІ-ї черги Проекту реконструкції закладу культури мали здійснюватися роботи з реабілітації та реконструкції будівлі театру.

«Влада зробила все можливо, щоб незважаючи на технічні труднощі, театр мав територію достатню для реконструкції та розвитку. Але тепер з вини компанії Юджин театр втрачає частину території, яка принципово унеможливлює реалізацію планів добудови приміщення, де мала бути розміщена Мала сцена театру. Отже, свавілля забудовників позбавляє киян театральної зали, а акторів і режисерів можливості працювати та реалізовувати свій талант на благо киян», — художній керівник Національної оперети Богдан Струтинський.

Нагадаємо, в рамках реконструкції театру до будівлі мало бути добудоване приміщення, в якому відповідно до плану мали розмістити Малу сцену, додаткові склади для зберігання декорацій, приміщення для постановчих і творчих виробничих цехів (столярня і бутафорський цех), яких театр зараз не має.

«Крім того, театр став фактично спонсорами рейдерів, адже Київська оперета сплачує за оренду землі, якою тепер користується приватна компанія» — додав Б. Струтинський.

Художній керівник Київського національного академічного театру оперети звертатиметься до Президента України В. Януковича, голови КМДА О. Попова та профільної комісії Київради в чергове прийти на допомогу закладу культури, який постраждав від рейдерського захоплення комерційників. А також покарати винних за протиправні дії.

viaпрес-служба Київської оперети


Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?