Що дивимось (і про що говоримо): «Світло. Белла Тар», «R+J» та «Євромайдан. Чорновий монтаж»17 ноября 2014

 

17 листопада, 18:00, Closer (Нижньоюрківська, 31)

«Світло. Белла Тар»

Лекція Марисі Нікітюк про Белла Тар. Від режисера про режисера. Про угорське авторське кіно та мінімалістичну музику. Про Бела Тарра та його власне почуття тихої катастрофи. Про світ, як безкінечно сумний вибух.

Реєстрація обов’язкова.

 

18 листопада, Львів

Перша сцена сучасної драматургії «ДРАМА.UA»

«R+J»

«R+J» — ініціали героїв нового часу Роми та Юлії. Він зі Львова, вона з Донецька. Сашко Брама (Львів) та режисер Ігор Білиць (Київ) здійснили спробу розповісти в театрі про те, що відбулося з усіма нами минулої зими і про те, що відбувається з нами й досі.

Ця історія є рімейком найтрагічнішої п’єси Вільяма Шекспіра «Ромео і Джульєтта». Давня війна родів Монтеккі й Капулетті трансформується у неприязнь Сходу і Заходу України. В «R+J» цей конфлікт спирається на багатолітні міфи, гучні заяви політиків, облудливі теленовини, агресивну антиукраїнську пропаганду. Багато жертв, ще більше образ та страхів.

Форму для майбутньої вистави обрали мега-сучасну — рок-концерт із мультимедійним супроводом.

 

20 листопада, 19.00 «Білий Простір» (Іллінська, 9)

«Євромайдан. Чорновий монтаж»

Показ стрічки, презентованої під час Docudaus UA про три місяці революції. Від обуреного протесту до народного єднання. Від каструль на голові до кийків і бронежилетів. Від ейфорії перемоги до оплакування загиблих Небесної сотні. Революція як вибух пробудженої гідності, як ейфорія свободи, як біль усвідомлення ціни, як народження новітньої історії України.

Три місяці боротьби і революції очима режисерів. Роман Бондарчук, Володимир Тихий, Катерина Горностай, Андрій Литвиненко, Юлія Гонтарук, Андрєй Кісєльов, Роман Любий, Олександр Течинський, Олексій Солодунов, Дмитро Стойков.

А також, нагадуємо, що 23 листопада відбудеться показ вистави Дмитра Костюминського, «Страсті за ідіотом» у приміщенні Нового драматичного театру на Печерську.


Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?