Що дивимось: «Два веронці», «Крила ангела» і Personal Jesus10 ноября 2014

Британська прем’єра «в кіно», імпровізація за твором Ясунарі Кавабата та кримінально-притчеві історії за Жаданом

 

11 листопада

Британський театр в кіно. «Два веронці»

Постановка Королівського Шекспірівського театру

Валентин збирається покинути рідну Верону, аби подивитися світ. Він кличе з собою свого друга Протея, однак той відмовляється: він закоханий у Джулію і не хоче розлучатися з дівчиною. Розчарований, Валентин прощається. Однак, за деякий час батько Протея все ж відправляє свого сина слідом за Валентином. Перед тим, як поїхати з Верони, хлопець клянеться Джулії у вічному коханні, обмінюється з нею обручками, й обіцяє якнайскоріше повернутися. Але, зустрівшись із Валентином у Мілані, й дізнавшись, що той закоханий у дочку герцога, Сильвію, Протей розуміє, що й сам зачарований красою дівчини свого друга.

Вперше за 45 років Шекспірівський театр поставив «Два веронці» у повній версії. Виставу вже високо оцінили такі видання як Guardian, Times, Evening Standart, Whatsonstage.com та Daily Telegraph. В Києві відбудеться кілька показів у кінотеатрах «Київ» та «Кронверк», які стартують 11 листопада у «Києві».

14 листопада, Львів

Personal Jesus

Перша сцена Драма. UA

На Малій сцені Першого українського театру для дітей та юнацтва в рамках проекту «Ніч у Львові» відбудеться показ авторської вистави Євгена Чистоклєтова «Personal Jesus». Чистоклєтов означив жанр вистави як «кримінально-притчеві історії за творами Сергія Жадана».

 

15, 16 листопада, Львів

«Крила ангела»

Перший український театр для дітей та юнацтва (вул. Гнатюка, 11)

Театральну імпровізаціюя за твором Ясунарі Кавабати «Елегія», режисер починає з чайної церемонії.

Однак, це вистава про всеосяжну любов, про близькість людей, світів, сердець. Це монолог жінки, яка любила і втратила. Вистава про ілюзії, перевтілення та про щиросердну силу, здатну проникати в простір і час.


Другие статьи из этого раздела

Нафаня

Досье

Нафаня: киевский театральный медведь, талисман, живая игрушка
Родители: редакция Teatre
Бесценная мать и друг: Марыся Никитюк
Полный возраст: шесть лет
Хобби: плохой, безвкусный, пошлый театр (в основном – киевский)
Характер: Любвеобилен, простоват, радушен
Любит: Бориса Юхананова, обниматься с актерами, втыкать, хлопать в ладоши на самых неудачных постановках, фотографироваться, жрать шоколадные торты, дрыхнуть в карманах, ездить в маршрутках, маму
Не любит: когда его спрашивают, почему он без штанов, Мальвину, интеллектуалов, Медведева, Жолдака, когда его называют медвед

Пока еще

Не написал ни одного критического материала

Уже

Колесил по туманным и мокрым дорогам Шотландии в поисках города Энбе (не знал, что это Эдинбург)

Терялся в подземке Москвы

Танцевал в Лондоне с пьяными уличными музыкантами

Научился аплодировать стоя на своих бескаркасных плюшевых ногах

Завел мужскую дружбу с известным киевским литературным критиком Юрием Володарским (бесцеремонно хвастается своими связями перед Марысей)

Однажды

Сел в маршрутку №7 и поехал кататься по Киеву

В лесу разделся и утонул в ржавых листьях, воображая, что он герой кинофильма «Красота по-американски»

Стал киевским буддистом

Из одного редакционного диалога

Редактор (строго): чей этот паршивый материал?
Марыся (хитро кивая на Нафаню): его
Редактор Портала (подозрительно): а почему эта сволочь плюшевая опять без штанов?
Марыся (задумчиво): всегда готов к редакторской порке

W00t?